آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و چیزی به ساعت 23 روز 1 سپتامبر باقی نمانده است. باشگاه‌ها در سراسر قاره سبز در تلاش هستند تا آخرین خرید های شان را انجام بدهند.

شمارش معکوس؛ روز آخر بازار تابستانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده اما هنوز 20 روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است. به این‌ترتیب در کنار اخبار بازی‌ها، گل‌ها و حواشی، هنوز شایعات نقل و انتقالاتی داغ و پرهیجان دنبال می‌شود؛ شاید حتی داغ‌تر از روزهای قبل زیرا مربیان آخرین تلا‌ش‌های‌ خود را برای به‌خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظرشان انجام می‌دهند و سعی می‌کنند نیمکت تیم‌شان را برای فصلی دشوار که رقابت‌های جام جهانی هم در میانه آن برگزار می‌شود و احتمالا خسته‌کننده‌تر از همیشه خواهد بود، آماده و مجهز نگه دارند.

پس تا آخرین روز این صفحه را دنبال کنید تا به آخرین شایعات و اخبار دسترسی داشته باشید:

 پوشش زنده خبری

10 شهریور 1401 ساعت 09:35

میلان به دنبال جذب مدافع بارسا

میلان برای جذب سرجینیو دِست پیشنهادی را به باشگاه بارسلونا ارائه کرده است. گفته می‌شود توافق نهایی بین دو باشگاه انجام شده و حالا نمایندگان میلان در حال مذاکره با مدیر برنامه این بازیکن هستند. 

10 شهریور 1401 ساعت 08:45

رسمی؛ اوکامپوس به آژاکس پیوست

باشکاه آژاکس به صورت رسمی اعلام کرد که لوکاس اوکامپوس را با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از سویا به خدمت گرفته است.

10 شهریور 1401 ساعت 08:10

چلسی همچنان به دنبال مدافع

علیرغم جذب وسلی فوفانا، چلسی همچنان به دنبال جذب یک مدافع دیگر است و پیشنهادی 50 میلیون یورویی را برای جذب ادسون آلوارز به باشگاه آژاکس ارائه کرده است.

10 شهریور 1401 ساعت 07:55

پیشنهاد رسمی فولام برای ستاره بلکبرن

بن برتون دیاز پیشنهادهای متفاوتی را دریافت کرده است اما حالا فولام به صورت رسمی پیشنهادی را در فاصله 24 ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات ارائه کرده است. 

10 شهریور 1401 ساعت 07:30

برناردو سیلوا تایید کرد؛ هیچ جا نمی‌روم

برناردو سیلوا مدعی شد که هیچ پیشنهادی در این تابستان دریافت نکرده است و قصد دارد به حضورش در منچسترسیتی ادامه دارد. 

10 شهریور 1401 ساعت 00:10

شوک به توپچی‌ها؛ میلان انتقام چلسی را از آرسنال می‌گیرد؟

میلان قصد دارد در صورت پیوستن رافائل لیائو به چلسی، برای پر کردن جای خالی او گابریل مارتینلی را از آرسنال به خدمت بگیرد. روسونری در صورتیکه وینگر پرتغالی‌اش را از دست بدهد برای پر کردن جای خالی او از همین حالا مذاکره با آرسنال را آغاز کرده تا گابریل مارتینی، وینگر برزیلی این تیم را راهی میلان کند.

09 شهریور 1401 ساعت 23:49

قرارداد بازیکن اهل اسلوونی آتالانتا فسخ شد

یوسیپ ایلیچیچ قرارداد خود با باشگاه آتالانتا را فسخ کرد و حالا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به باشگاهی دیگر منتقل شود. این بازیکن 34ساله اهل اسلوونی در دو سال گذشته به دلیل مصدومیت‌های جسمی و مشکلات روانی عملا نتوانسته بود برای این باشگاه ایتالیایی بازی کند.

09 شهریور 1401 ساعت 23:44

ویارئال پشت درهای بارسا؛ تلاش برای سرقت هدف یونایتد

درحالیکه امروز اعلام شد سرجینیو دِست موافقت خود را با پیوستن به منچستریونایتد اعلام کرده ولی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند احتمال انتقال او به ویارئال بیشتر است. مارکا می‌گوید ویارئال در آخرین لحظه مذاکراتی جدی را با بلوگرانا آغاز کرده و شانس موافقت باشگاه کاتالان با انتقال او به ویارئال بیشتر به نظر می‌رسد.

09 شهریور 1401 ساعت 23:28

پدیده جوان بلژیکی، آخرین خرید تابستانی میلان؟

آستر فرانکس، هافبک ولفسبورگ، به ایتالیا رسید تا فردا بعد از شرکت در تستهای پزشکی میلان رسما به روسونری بپیوندد. این هافبک بلژیکی در تیم ملی زیر 21سال کشورش بازی می‌کند و در فرودگاه شهر میلان با استقبال هواداران این تیم روبرو شد.

09 شهریور 1401 ساعت 22:09

حمله چلسی به میلان در آخرین لحظه برای بال پرتغالی

 چلسی به شدت در تلاش است تا در آخرین روز نقل و انتقالات رافائل لیائو را از میلان به خدمت بگیرد. اما ارزش‌گذاری بالای میلان روی لیائو کار دشواری را دشوار کرده است. تایمز می‌گوید میلان حاضر نیست به بهایی کمتر از 130 میلیون یورو برای فروش وینگر پرتغالی‌اش رضایت بدهد.