لیست تیم ملی اروگوئه برای فیفا دی پیش رو اعلام شد.

اروگوئه با تمام ستاره‌ها در مقابل ایران (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه در این فیفادی به مصاف ایران و کانادا خواهد رفت تا آماده حضور در رقابتهای جام جهانی شود و برای همین موضوع، لیست ۴۶ نفره برای این دو مسابقه اعلام شده است.

فرناندو موسلرا دروازه‌بان باتجربه اروگوئه به همراه چهار گلر در این لیست هستند که البته دروازه‌بان‌های دیگر تجربه ملی چندانی ندارند.

در بین مدافعان نام کاسرس دیده می‌شود که پیراهن لس آنجلس گلکسی را برتن دارد. خوزه خیمنز، رونالد آرئوخو، ماتیاس وینا و ماتیاس اولیویرا نیز مدافعان لیست اروگوئه هستند.

غایب بزرگ دیگر این فهرست نیز دیه‌گو گودین، کاپیتان اروگوئه، است که دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شده است و این احتمال وجود دارد که قادر به همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 قطر نباشد.

بنتانکور، والورده، تریرا و وچینو چهار هافبک شناخته شده لیست اروگوئه خواهند بود که باید دید کدام یک در مقابل ایران به میدان خواهند رفت.

در بین مهاجمان نام لوییز سوارز، ادینسون کاوانی، داروین نونیز و مکسی گومز حضور دارند که خط حمله جذابی را برای این تیم رقم می‌زند.

در این فهرست باز هم نامی از ناتان ناندز به چشم نمی‌خورد. این مربی تصمیمی برای استفاده از این بازیکن که در حال حاضر پرونده‌ای در دادگاه‌های اروگوئه برای او باز شده است ندارد.

به این ترتیب اروگوئه تقریبا با تمام ستاره‌ها در مقابل ایران قرار می‌گیرد اما باید دید که در ترکیب این تیم کدام بازیکنان قرار می‌گیرند؟

لیست تیم ملی اروگوئه برای اردوی اتریش:

دروازه‌بان‌ها: سرخیو روشه (ناسیونال)، فرناندو موسلرا (گالاتاسارای)، سباستین سوسا (ایندیپندنته)، گیرمو د آمورس (دپورتیوو کالی)، سانتیاگو مله (یونیون) و گاستون اولویرا (پارلیمپیا).

خط دفاع: خوزه ماریا خیمنز (اتلتیکو مادرید)، سباستین کوتس (اسپورتینگ لیسبوا)، آگوستین روگل (هرتابرلین)، مارتین کاسرس (لس آنجلس گلکسی،)، سباستین کاسرس، اکسریچ لئاندرو کابررا (اسپانیول)، برونو مندز (کورینتیانس)، رونالد آرائوخو (بارسلونا)، دامیان سوارز (ختافه)، گیرمو وارلا (فلامینگو)، فدریکو پریرا (لیورپول)، ماتیاس اولیورا (ناپولی) و ماتیاس وینا (رم).

هافبک ها: ماتیاس وچینو (لاتزیو)، لوکاس توریرا (گالاتاسارای)، مانوئل اوگارته (اسپورتینگ لیسبون)، مائورو آرامباری (ختافه)، فدریکو والورده (رئال مادرید)، رودریگو بنتانکور (تاتنهام) فرناندو گوریاران (سانتوس لاگونا)، رودریگو زالازار (شالکه 04)، فاکوندو پلیستری (منچستریونایتد)، نیکلاس د لا کروز (ریور پلاته)، آگوستین کانوبیو (پاراننسه) و جورجیان Arrascaeta (فلامنگو)،

مهاجمان: دیگو روسی (فنرباغچه)، برایان اوکامپو (کادیز)، فاکوندو تورس (اورلاندو)، لوئیس سوارز (ناسیونال)، ادینسون کاوانی (والنسیا)، داروین نونیز (لیورپول)، ماکسی گومز (ترابزون اسپور)، مارتین ساتریانو (امپولی) و آگوستین آلوارز مارتینز (ساسولو).