مهاجم ایرانی واشاش با یک گل تماشایی اجازه نداد روند شکست ناپذیری تیمش پایان پیدا کند.

خودنمایی مهاجم سابق سرخ‌ها با کلاه آبی(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جنگ و تنش‌های نظامی در اوکراین کاری کرد تا شهاب زاهدی با وجود درخشش در دور رفت فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر این کشور تصمیم به جدایی از زوریا لوهانسک بگیرد و بخاطر بسته بودن پنجره زمستانی بیشتر لیگ‌های معتبر، پوشکاش مجارستان را انتخاب کند که این انتقال فعلا به نفع او بوده است.

این مهاجم با وجود اینکه در دو پنجره نقل و انتقالاتی گزینه پرسپولیس بود، این فصل را هم با پوشکاش آغاز کرده و شنبه شب هفتمین بازی خود در لیگ برتر این کشور را مقابل تیم واشاش انجام داد و یک گل تماشایی استثنایی به ثمر رساند.

شهاب زاهدی پس از اینکه در ۶ هفته ابتدایی فصل لیگ برتر مجارستان دو حضور تعویضی و چهار حضور ثابت را تجربه کرده بود، در دیدار مقابل واشاش نیز یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بود که توانست پوشکاش را از باخت خارج از خانه نجات بدهد و کاری کند تا برای ششمین مسابقه متوالی شکست‌ناپذیر بمانند.

تیم فوتبال پوشکاش در حالی که زاهدی را در ترکیب ابتدایی داشت، شنبه شب در یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ برتر مجارستان به مصاف واشاش رده یازدهمی رفت که توانست در جریان تساوی یک بر یک تیمش یکی از بهترین گل‌های دوران فوتبال خود را بزند.

شهاب زاهدی که سال گذشته گل‌های استثنایی برای زوریا لوهانسک اوکراین زده بود، در حالی مقابل ویشاش دومین گل فصل خود را به ثمر رساند که با مصدومیت مواجه شده بود و با شکل و شمایل عجیبی این بازی را دنبال می‌کرد.

شهاب زاهدی در حالی که در جریان دیدار مقابل واشاش با آسیب دیدگی از ناحیه سر مواجه شده و با سر بانداژ شده آبی‌رنگ(همرنگ با پیراهن تیمش) بازی را ادامه می‌داد، در دقیقه ۵۶ روی یک توپ ارسالی از جناح راست زمین به بعد از تیرک دوم و پاس با ضربه سر، توپ را با یک شوت تماشایی به تور دروازه چسباند و کار را به تساوی کشید.

زاهدی که در دی‌ماه سال گذشته پس از نمایش درخشان در زوریا لوهانسک اوکراین برای نخستین بار دعوت به تیم ملی فوتبال را تجربه کرده بود، حالا امیدوار است با درخشش در لیگ برتر مجارستان بازهم مدنظر دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد و جزو ملی‌پوشان حاضر در اردوی شهریورماه باشد.

مهاجم ایرانی پوشکاش در شرایطی توانست در هفتمین مسابقه فصل تیمش یک گل دیدنی با شوت پای چپ به زیر طاق دروازه بزند که پیش از این یک گل کم دردسر به ثمر رسانده بود، اما گل او برابر واشاش، در حد و نام تیمش(پوشکاش) زده شد.