مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید روز آینده با توجه به حضور دو مربی جوان در راس کادر فنی دو تیم، یک دیدار جذاب در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد.

واکنش مربی مس به جادوگری؛ به آن می‌خندیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرتا منهاجمی، مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران با ذکر دلایل غیبت فرزاد حسین‌خانی به دلیل مسافت زیاد برگزاری کنفرانس تا هتل محل اقامت اعضای مس، اینطور حرف‌هایش را با زنده نگه داشتن یاد نادر دست‌نشان آغاز کرد: پیش از این، افتخارِ خدمت در استان مازندران را داشته‌ام. پیش از هر چیزی دوست دارم از زنده یاد نادر دست‌نشان بگویم. واقعا چقدر سخت است برایم که اینگونه از ایشان بگویم. به هر حال مس کرمان و نساجی مازندران یک حوزه اشتراک اینچنینی به‌خاطر خدمت آقای نادر دست‌نشان دارند. واقعا فراموشی نشدنی است. خوب است از ایشان یاد کنیم. روحشان شاد.

او سپس با اشاره دیدار جام حذفی فصل گذشته برابر مس کرمان اضافه کرد: ما سال گذشته هم در جام حذفی برابر نساجی مازندران بازی کردیم. حالا شاکله تیم همان است ولی آقای مطهری تشریف آورده است. تک تک بازی های این تیم آنالیز شده است و چند نفر از بازیکنان را هم که با آنها کار کرده‌ایم. به هر ترتیب فکر می‌کنم دو تیم شناخت کافی را نسبت به هم پس از چهار مسابقه دارند. قطعا همانطور که اشاره کردید؛ بازی خیلی خوبی خواهد شد. به خاطر دو مربی جوان و آینده دار دو تیم و همینطور فضای فوق العاده استادیوم که فردا شاهدش خواهیم بود. مطمئن هستم شاهد لحظات خیلی زیبایی خواهیم بود.

سوال اول از مربی مس کرمان در مورد محرومان و مصدومان این تیم در دیدار روز آینده برابر نساجی مازندران بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: محروم که نداریم، ولی متاسفانه از ابتدای فصل دو بازیکن را از دست دادیم و در این مسابقه هم یک بازیکن را به دلیل کسالت نداریم. سه مصدوم اینچنینی داریم که در خط دفاعی و هافبک هستند.

بخش بعدی سوالِ قبلی درباره این بود که آیا بازیکنان و اعضای تیم فوتبال مس کرمان نسبت به جو ورزشگاه وطنی آگاهی دارند یا خیر که منهاجی در واکنش به این سوال گفت: بله من در مورد نساجی می‌توانم تا صبح صحبت کنم. همیشه آن سکوی روبه‌رو در ذهن ما هست؛ با آن حرارت خاصی که به بازی وارد می‌کند. من  شخصا واقعا خوشحالم که هواداران حضور دارند و امیدوارم به زودی شرایط حضور بانوان هم فراهم شود. این حرارت فوتبال از طریق تماشاچیان را همیشه حس می‌کنیم. شاید بگویند بودن تماشاگران به ضرر ما خواهد شد ولی بودن آنها باعث می شود که کیفیت هر دو تیم بالا برود. فوتبال هم در نهایت برای هواداران است. خیلی خوشحالم که شرایط فراهم شده و استادیوم هم مهیای بازی است. امیدوارم شرایط به شکلی جلو برود که بتواند میزبانی سال آینده را هم انجام بدهد.

سوال بعدی از مربی مس کرمان درباره  اقدامات انجام شده برای ورود زنان کرمانی به استادیوم باهنر بود و منهاجی در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: تا جایی که من در جریان هستم درحال پشت سر گذاشتن موانع با سرعت هر چه بیشتر هستند تا شرایط حضور زنان فراهم شود. ما بازی گذشته تعداد تماشاچی خوبی داشتیم ولی هنوز چند بحث فنی داریم که شرایط حضور بانوان هم فراهم شود.

منهاجی درباره قضاوت علیرضا فغانی در مصاف روز آینده نیز صحبت کرد و در واکنش به این سوال که نساجی در بازی های قبلی از داوری لطمه دیده و آیا مس کرمان هم شرایط اینچنینی را تجربه کرده یا خیر گفت: آقای فغانی و گروه‌شان، یک گروه باتجربه هستند و خوشحالیم که شاهد داوری ایشان خواهیم بود‌. همه ما فوتبالی‌ها دغدغه داوری داریم و مطمئنم آقای سیف الله‌پور و مطهری دنبال این هستند بازی با کمترین ضریب اشتباه جلو برود. ما هم شاهد این بودیم که اشتباهات داوری بعضی تیم‌ها را اذیت کرده است‌. بهترین انتخاب ممکن بود و امنیت خاطر برای هر دو نیمکت ایجاد شده است.

مربی مس کرمان در مورد گل خوردن‌های این تیم در لیگ برتر برخلاف لیگ آزادگان گفت: ما باتوجه به فلسفه سرمربی و باشگاه، نوع گزینش‌مان پایبند بودن به محصولات باشگاه و بچه‌هایی که در لیگ یک زحمت کشیدند؛ بوده است. ما مقابل استقلال هشت بازیکن و مقابل گل‌گهر ۹ بازیکن فصل گذشته‌مان بازی کردند و هفت بازیکن از آکادمی باشگاه بوده‌اند. آقای حسین‌خانی پای بچه‌ها ایستاده است. سطح بازی‌ها تفاوت کرده و مثلا در استادیوم آزادی خیلی‌ها بازی نکرده بودند. این هزینه را باشگاه ما تقبل کرده که شاهد رشدشان باشیم. ما 6 گل خوردیم که سه تای آنها به‌خاطر بی تجربگی بوده است.

منهاجی در پاسخ به سوال پایانی در رابطه با اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی در بازی قبلی حرکاتی را در کرمان دیده که در کشورهای دیگر دنیا مرسوم نیست، بیان کرد: اولا اینکه به امیرخان ارادت داریم ولی نمی‌دانم ایشان دقیقا چه چیز گفته؛ ظاهرا این مسائل برای بعضی دوستان جذابیت دارد. کسی راجع به این مسائل صحبت می‌کند که به آنها ایمان دارد. ما در حد فان به آنها می‌پردازیم و در کنفرانس‌های بعدی هم یکسری جوابهای جدید می‌دهیم و دور هم می‌خندیم.