شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود، آن هم برابر تیم مربی هموطن، یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی‌ای که می‌گوید جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد.

ترکیب استقلال در این بازی چقدر تغییر می‌کند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال نیمه اول برابر سپاهان نمایش خوبی داشت، به این خاطر که هم حملات سپاهانی را مهار کرد و هم موفق شد با بازی کلاسیک به دروازه تیم سپاهان نزدیک شود و راه‌های رسیدن به گل را آزمایش کند اما در نیمه دوم، معادلات تغییر کرد و یک توپ‌گیری از سوی سپاهان در نیمه زمین استقلال، تیم میهمان را به گل رساند. در نهایت، گل دوم رامین رضاییان هم آب سردی بود بر پیکره آبی‌ها و در ادامه حملات بی‌امان آن‌ها بعد از گل دوم را به جایی نبرد و استقلال در اولین بازی ناکام ماند!

نتیجه دلسردکننده برای آبی‌ها در هفته نخست، بدون شک ناراحتی ساپینتو را هم به همراه داشته است اما او بلافاصله بعد از بازی گفت که رکورد برای او مهم نیست و تلاش خواهد کرد تا تیمش در هفته دوم تبدیل به تیم بهتری شود. به نظر می‌رسد او در تمرینات پیش از بازی با ملوان، به خوبی توانسته است که روحیه از دست رفته شاگردانش را برگرداند و احتمالا در هفته پیش رو، تیمش دقیق‌تر خواهد شد و او در ادامه راه تصمیمات بهتری برای آبی‌ها خواهد گرفت.

رضایتنامه بین‌اللملی مهدی قایدی صادر شده و اگر برای محمد محبی هم این اتفاق رخ دهد ساپینتو، برای چینش تیم در بازی با ملوان دستش بازتر خواهد بود و دیگر مجبور نیست از جعفر سلمانی که یک مهره دفاعی به شمار می رود، در پست وینگر استفاده کند. شاید این شکست در شروع کار برای آبی‌ها یک پیروزی محسوب شود، چراکه در همان شروع بازی‌ها، آنها را متوجه کرد که رکوردها در فوتبال همیشگی نیستند و از همه مهم‌تر تکرار قهرمانی سخت‌تر از قهرمان شدن است و برای تکرار آن باید تلاش مضاعفی کنند.

شکست تیم استقلال در برابر تیم سپاهان بدون شک منجر به ارایه تصمیمات جدید از سوی ساپینتو خواهد شد و قطعا این تغییرات در بازی با ملوان ملموس خواهد بود.