یکی از مهم‌ترین اتفاقات شب گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان وداع تلخ دو فوق ستاره با مسابقات بود

وداع تلخ دو  t,r sjhvi ۱۷۱ امتیازی با قهرمانی جهان!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه شب گذشته مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان تیم‌های ملی والیبال هلند و اوکراین به مصاف یکدیگر رفتند که اوکراین در مدت 75 دقیقه موفق به شکست سه بر صفر هلند مدعی شد و عنوان شگفتی‌ساز این مرحله از رقابت‌ها را به دست آورد.

هلندی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 18 نتیجه را واگذار کردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

ملی والیبال هلند با کسب رتبه نخست گروه F با سه برد و هشت امتیاز به این مرحله راه یافته بود و اوکراین با کسب دو برد و شش امتیاز به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود.

نیمیر عبدالعزیز کاپیتان تیم ملی هلند که در پایان مرحله گروهی عنوان امتیازآورترین و بهترین مهاجم مسابقات را به دست آورده بود، با نتیجه این مسابقه وداع ناباورانه‌ای با جام بیستم داشت. نیمیر در این مسابقه هم ١٠ امتیاز کسب کرد تا با ٩۵ امتیاز وداع تلخی را با مسابقات قهرمانی جهان تجربه کند.

در دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی شب گذشته ژاپن و فرانسه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. این بازی با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 17، 21 بر 25، 26 بر 24، 22 بر 25 و 18 بر 16 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد. نماینده قاره آسیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و تا آستانه پیروزی بر قهرمان المپیک هم پیش رفت، اما شاگردان جیانی با استفاده از تجربه خود توانستند پیروز شده و حریف تیم ایتالیا در مرحله بعد شوند.

در این بازی فوق‌العاده جذاب و تماشایی فوق ستاره والیبال ژاپن یعنی یوجی نیشیدا عملکرد حیرت‌انگیزی داشت. انگار نه انگار که او مقابل بازیکنان تیم قهرمان لیگ ملت‌ها و المپیک قرار گرفته بود و کم تر شاهد بودیم که در طول مسابقه دفاع شود. نیشیدا با آن قد و قامت نه چندان بلند اما در عین حال با پرش های استثنایی‌اش امان فرانسوی ها را برید و ٣١ امتیاز به تنهایی کسب کرد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات شب گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان وداع تلخ دو فوق ستاره با مسابقات بود. نیمیر عبدالعزیز و یوجی نیشیدا که جزو بهترین پشت خط زن‌های دنیا محسوب می شوند و در مجموع ١٧١ امتیاز تا پایان مرحله یک هشتم نهایی کسب کردند. نیمیر عبدالعزیز ٩۵ و یوجی نیشیدا ٧۶ امتیاز.