مظاهر رحیم پور، بدنساز هوادار می‌گوید نباید گذشته‌ای که با پرسپولیس داشته فراموش شود و او در لیگ و آسیا خاطرات خوبی با این تیم دارد.

رحیم پور: هواداران پرسپولیس گذشته را فراموش نکنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، رحیم پور، بدنساز سابق پرسپولیس که امسال در هوادار کار می‌کند در ابتدا درباره کار با یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: من با آقا یحیی سال‌های زیادی کار کردم، فینال آسیا را تجربه کردم و خاطرات خیلی خوبی با ایشان دارم. هر تصمیمی که ایشان بگیرد مجاز است و می‌تواند بگیرد. همیشه باید به سرمربی تیم احترام بگذاریم و او باید انتخاب کند که چه کسانی با ایشان کار کنند.

او ادامه داد: این نکته را باید بگویم که گذشته را فراموش نکنیم؛ اتفاقاتی که در قطر، هند و فینال آسیا افتاد را از یاد نبریم. من با جان و دل برای تیمم کار کردم‌ قبلا هوادار این تیم بودم و تشویقش می‌کردم. الان مربی این تیم شدم اما هوادار آنها هستم.

رحیم پور درباره پوستر هوادار برای مسابقه با پرسپولیس که تصویر او و فنایی روی آن بود گفت: من نمی‌توانم درباره پوستر صحبتی کنم چون در حیطه وظایف من نیست. درباره بحث بدنی، تکتیکی و تاکتیکی بخواهید من صحبت می‌کنم. به هر حال این مسائل انگیزه هستند ولی در مجموع به تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. بچه‌های ما هم در هفته‌های آینده بهتر خواهند شد و امیدوارم یک رتبه خوبی در جدول برای باشگاه بزرگ هوادار به ارمغان بیاوریم.