تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.

تیر خلاص میلی‌متری به والیبال ایران!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان والیبال ایران شروع فوق‌العاده‌ای در رقابت‌های قهرمانی جهان داشتند و در گام اول موفق به پیروزی برابر تیم سوم المپیک یعنی آرژانتین شدند. شاگردان بهروز عطایی در گام دوم مصر را هم شکست دادند اما والیبالیست های ایرانی جدال صدرنشینی را به هلند واگذار کردند.

عملکرد بد تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند نگرانی های زیادی را به وجود آورد. از طرف دیگر ایران با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه فرصت بازی برابر تیم ضعیف‌تر یعنی اوکراین را از دست داد و مشخص شد که باید به مصاف پر افتخار ترین تیم دنیا یعنی برزیل برویم.

روز موعود بالاخره فرارسید و تیم ملی والیبال ایران امشب در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مقابل برزیل قرار گرفت. پیش بینی می‌شد که برزیل شانس بیشتری برای پیروزی در مسابقه امشب داشته باشد اما در عین حال انتظار می‌رفت که ملی پوشان والیبال ایران عملکرد به مراتب بهتری از این ارائه دهند.

ایران در دو ست اول تقریباً حرفی برای گفتن نداشت و این برزیل بود که موفق شد به راحتی پیروز شود. در ست سوم و با توجه به تعویض هایی که بهروز عطایی انجام داد عملکرد بهتری داشتیم و حتی تا امتیازات پایانی از حریف خود پیش بودیم اما تعویض رنان دالزاتو و حضور برونو رزنده در زمین شرایط را تغییر داد.

در حالی که بازی با نتیجه 23-23 دنبال می‌شد برونو رزنده برای زدن سرویس به زمین آمد. یکی از سرویس های او در ادامه با دفاع بازیکنان برزیل همراه شد تا نتیجه 24-23 شود. پاسور با تجربه برزیلی‌ها یک بار دیگر پشت خط سرویس قرار گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید سرویس دوم این بازیکن به بیرون از زمین رفته رنان دالزاتو درخواست ویدیو چک داد.‌ بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که سرویس رزنده روی خط زمین ایران فرود آمده تا برزیل فاتح ست سوم و بازی شود و رویای بازگشت به بازی برای شاگردان بهروز عطایی از بین برود.