سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم مان خیلی کار کردیم.

اشکش: مسئولین قدر تیم با لیاقت استقلال را بدانند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی در ادامه روند خوبی که در پیش گرفته، با نتیجه 2 بر یک از سد چوکا گذشت. ابراهیم اشکش سرمربی آبی پوشان در مورد این دیدار به خبرنگار ورزش سه گفت: بازی بسیار تماشایی از سوی هر دو تیم دیدیم. این بازی پربرخورد بود و زیبایی های خاص خودش را داشت. در یک جو خیلی خوب که تماشاگران چوکا عاشقانه تیمشان را تشویق می‌کردند، بچه ها  توانستند کارها را به خوبی انجام دهند و سه امتیاز را  بگیریم.

او در مورد روند خوب استقلال ملاثانی در سه هفته اخیر توضیح داد: ما طی اردویی که در کرج داشتیم، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم و بچه ها به خوبی کارهایی که از آنها خواستیم را انجام دادند. روز به روز تیم ما تکمیل تر می شود و تلاش می کنیم به اهدافمان برسیم. همینطور پیش می رویم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

او در مورد رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی طی ۲۳ هفته متوالی  گفت: این لطف خداوند و تلاش و غیرت بازیکنان است. با اینکه ما دریافتی نداشتیم، اما بچه ها با تمام غیرت بازی می کنند و آن تاکتیکی که من می خواهم را به خوبی اجرا می کنند.

اشکش در خصوص درگیری های پایان بازی نیز توضیح داد: این طبیعت فوتبال است. تماشاچی که تیمش در خانه نتیجه نمی‌گیرد، شاکی می شود. اتفاق خاصی نیفتاد، تالش مردم با فرهنگی دارد و ما بسیار خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی استقلال ملاثانی در مورد فشردگی بازی ها و نتایج تیم ها گفت: لیگ یک، لیگ با شخصیتی است و پراکندگی اش در استان های کشور بسیار بیشتر از لیگ برتر است. کل استان ها درگیر لیگ یک هستند. همه استان ها دارند از تیم‌های خود حمایت می کنند و فکر می کنم امسال به جز چند تیم، سایرین از حمایت‌های مالی بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین خاطر مسابقات بسیار سخت است.

او با اشاره به تعداد بالای تیم های مدعی اضافه کرد: 10 تیم برای قهرمانی می‌جنگند و این کار را سخت می‌کند. هر تیمی بتواند در این فشردگی بازی‌ها ریکاوری خوبی انجام بدهد و از نظر مالی و روحی و روانی به تیمش رسیدگی بهتری کند، می تواند در آخر موفق شود.

اشکش در پایان یاد آور شد: از مسئولین استان خوزستان می خواهم قدر این تیم با لیاقت را بدانند. این تیم دارد به رسالت خودش که شادی دل مردم خوزستان است به خوبی عمل می کند. حیف است که بچه ها در مضیقه و مشکلات باشند.