وریا غفوری سرانجام جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را روی دست هایش بالای سر برد.

زنده از حواشی جشن قهرمانی استقلال؛این صحنه‌ها را در تلویزیون ندیدید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، این لحظه ای بود که میلیون ها استقلالی سال ها برایش لحظه شماری می‌کردند؛ اتفاقی که امشب در شرایطی که ورزشگاه آزادی یک جشن قهرمانی نسبتا منظم را به پایان می‌رساند رخ داد.

استقلال حالا قهرمانی رکورددار و بدون باخت فوتبال ایران است و این مسئله شیرینی قهرمانی آبی ها را دو چندان می‌کند.

استقلالی ها امروز با پیراهنی که منقش به عدد ۱۰ به نشانه ۱۰ قهرمانی (برای رو در رویی در کری ها با پرسپولیس) بود، روی سکوی قهرمانی حاضر شدند و لحظات شادی را با هواداران‌شان ساختند.

در این مطلب نکات و جزئیات دیده نشده از جشن قهرمانی را با شما در میان خواهیم گذاشت:

رودی ژستد در این فصل فقط سه گل برای استقلال به ثمر رساند اما تک گل او برابر پرسپولیس را می توان یکی از سه گل مهم این فصل آبی ها لقب داد. گلی که اگر به ثمر نمی رسید، شاید استقلال با این اختلاف امتیازی به قهرمانی نمی رسید.

خوشحالی شهاب هوادار خاص استقلال نیز سوژه عکاسان شد. او با شادی زاید الوصفی به سمت سکوی قهرمانی دوید و اینگونه سوژه عکاسان شد.

یکی از فرزندان رودی ژستد در حالی در جشن قهرمانی آبی ها شرکت کرد که آینده این بازیکن برای همکاری با آبی ها نامشخص است.

کادرفنی و بازیکنان استقلال در طول فصل بارها به تمجید از مدیریت آجورلو پرداختند. او توانست در فصلی که آبی ها بدون حاشیه به کارشان ادامه دادند، یک قهرمانی در کارنامه اش به ثبت برساند. او در جشن پایان بازی، دست فرهاد مجیدی را بالا برد.

صالح حردانی را می توان یکی از بهترین خریدهای این فصل استقلال نامید. هر چند که این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی ها اضافه شد اما مهره ای کاملا تأثیر گذار بود و نقش مهمش را در دربی و دیدار برابر فولاد به خوبی نشان داد.

دختر وریا غفوری با بادکنکی آبی در دست، از زیبایی های جشن آبی ها بود.

عزیزبک آمانوف ازبکستانی می توانست با شلیکی دیدنی، قفل دروازه نفت را باز کند اما شوت او با برخورد به تیرک، راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

ژست نظامی حسین مرادمند و سیاوش یزدانی نیز در نوع خود جالب توجه است. همه در انتظار بازگشت این دو بازیکن به استقلال هستند.

فرزندان بازیکنان استقلال نیز باعث زیبا شدن مراسم اهدای جام شدند.

اشک های بی پایان فرهاد مجیدی در آغوش برادرش، از آن تصاویر ویژه جشن قهرمانی استقلال بود.

ارسلان مطهری با این ژست خاص، عینک آفتابی و گیتاری در دست مدال خود را بر گردن آویخت.

عارف غلامی با این تاج بر سر، در قهرمانی آبی ها حاضر شد. گفته می شد که ممکن است او از استقلال جدا شود.

وریا غفوری بالاخره در شب پرهیاهوی آزادی جام قهرمانی را بالای سر برد تا به سالها انتظار آبی ها پایان دهد.

سیدحسین حسینی کاپیتان دوم استقلال نیز پس از وریا دومین فردی بود که جام قهرمانی لیگ بیست و یکم را بالای سر برد. او یک فصل رویایی را در دروازه آبی ها سپری کرد و با ثبت بیشترین تعداد کلین شیت، دستکش طلایی لیگ را با خود به خانه برد.

شهاب هوادار استقلال که مبتلا به سندرم داون است و بارها به همراه مجیدی در بازی های استقلال حضور یافت نیز در جشن قهرمانی آبی ها شرکت کرد.

امیرحسین حسین زاده وینگر جوان آبی ها و پدیده استقلال در لیگ امسال از جمله بازیکنانی بود که با حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی ها خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد.

گریه های فرهاد مجیدی پس از خوانده شدن نام او توسط گوینده استادیوم، اشک هواداران استقلال را نیز درآورد اما در نهایت سرمربی جوان و محبوب آبی ها با لبخندی بر لب، جام را بالای سر برد.

عارف غلامی که پس از مصدومیت بازگشت به موقعی به میادین داشت، یکی از خوشحال ترین استقلالی های حاضر در آزادی بود.

رفاقت در عین رقابت. وریا غفوری و صالح حردانی دو بازیکن هم پست استقلال در سمت راست، نقش ویژه ای در قهرمانی امسال تیم مجیدی داشتند.

... و آسمان تهران اینگونه آبی شد و جام بر فراز دستان وریا بالا رفت.

وریا غفوری به همراه هر دو فرزند زیبای خود در این جشن قهرمانی شرکت کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

بوسه فرهاد بر جام، پیش از بالا بردن آن. سرمربی آبی ها که با چشمانی اشکبار برای گرفتن مدالش رفت، در نهایت با خنده ای بر لب اینگونه جام را بالای سر برد.

ژست خاص ارسلان مطهری با عینک آفتابی و دو گیتار در دست، از سوژه های عکاسان برای شکار چهره مهاجم آبی ها بود.

حسین مرادمند با انتشار یک استوری در کنار یزدانی از به خانه بردن جام قهرمانی خبر دادند.

سیاوش یزدانی در ابتدای بازی به همراه مجیدی وارد زمین مسابقه شد و در انتها نیز جام را بالای سر برد. او و مرادمند به دلیل اعزام به خدمت سربازی، ادامه فصل را از دست داده بودند.

مرادمند دیگر بازیکن سرباز آبی ها نیز در ابتدای بازی با مهاجری به خوش و بش پرداخته بود.

بیش از 80 هزار هوادار استقلال در استادیوم آزادی شاهد برگزاری جشن قهرمانی تیمشان بودند.

فرزندان بازیکنان استقلال از جمله دختران و پسر رودی ژستد نیز در استادیوم آزادی حاضر شده و در جشن قهرمانی آبی ها شرکت کردند. شاید چهره بهت زده آنها به دلیل حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی بوده است.

حسین مرادمند نیز پس از سپری کردن روزهای سختی در انزلی و دوری از میادین، با فریادی از ته دل جام را بالای سر برد.

کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در لیگ بیست و یکم بود. او در فصل پس از جدایی دیاباته به استقلال پیوست و به خوبی جای خالی مهاجم اهل مالی آبی ها را پر کرد.

گریه های فرهاد مجیدی در کنار برادرش فرزاد و صالح مصطفوی از آن دست اتفاقات احساساتی جشن قهرمانی استقلال بود که حتی اشک هواداران استقلال را نیز درآورد.