برتری با چهار گل، عادت ژاوی و بارسلونا در چند ماه اخیر بوده است.

بارسلونا و یک عادت جذاب زیر نظر ژاوی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با رونالد کومان فوتبالی چشم نواز و جذاب ارائه نمی داد، اما با استخدام ژاوی این روند به طور کامل تغییر یافته و کاتالان ها معمولا در تمام طول 90 دقیقه روی دروازه حریف حمله می کنند. عمده خریدهای بزرگ بارسلونا در یک سال اخیر نیز در خط حمله بوده و با ماندن عثمان دمبله، تیم ژاوی بارها موفق به رقم زدن نتایج درخشان و کسب برتری های پرگل، حتی مقابل تیم های نامدار و صاحب نشان بوده است.

بارسا تحت هدایت ژاوی و از زمان روی کار آمدن این سرمربی جوان اسپانیایی، برابر تیم هایی چون اتلتیکو مادرید، والنسیا، ناپولی، اتلتیک بیلبائو، اوساسونا، رئال سوسیداد، وایادولید، کادیز و رئال مادرید چهار بار موفق به گلزنی شده و با نتایج پرگل حتی دو رقیب سنتی و مشهور خود از پایتخت اسپانیا را مغلوب کرده است.

جالب اینجاست کاتالان ها در همین چهار هفته مقابل وایادولید، سوسیداد و کادیز چهار بار دروازه حریف را باز کرده و البته برابر سویا نیز به برتری 0-3 دست یافتند. تیم ژاوی تنها در هفته اول لالیگا مقابل رایو وایه کانو در امر گلزنی ناکام مانده و به تساوی بدون گل رضایت داد. حتی بارسا در هفته اولی لیگ قهرمانان نیز برابر ویکتوریا پلژن فوق العاده ظاهر شده و با پنج گل این تیم را شکست داد. این نتایج درخشان و نمایش های هجومی نشان می دهد سرمربی جوان بارسلونا روی قول ابتدایی خود مبنی بر فوتبال هجومی باقی مانده و بلوگرانا تحت هدایت او معمولا به هیچ حریفی رحم نمی کند.