در روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ایران امیدوار به کسب مدال طلا توسط امین میرزازاده در سنگین وزن است.

لحظه به لحظه با کشتی فرنگی قهرمانی جهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سه روز اخیر کمتر از سطح توقعات ظاهر شد و توانست در 8 وزن ابتدایی فقط به یک مدال برنز توسط هادی ساروی و یک نقره توسط محمدرضا گرایی دست پیدا کند. البته که ناصر علیزاده در 87 کیلو و علیرضا نجاتی در 63 کیلو هم تا یک قدمی کسب مدال پیش رفتند، اما در دیدار رده بندی نتیجه را واگذار کردند و به مقامی بهتر از پنجمی نرسیدند. 

اما در دو وزن آخر که از دیروز مسابقاتش آغاز شده، مهدی محسن نژاد بعد از کسب یک پیروزی، به شکل غافلگیر کننده ای در دومین مبارزه ضربه فنی شد و از دور رقابت ها کنار رفت و حالا تنها نماینده ایران در جدول مسابقات امین میرزازاده است. این سنگین وزن کشتی فرنگی که اولین تجربه جهانی خود را سپری می کند، امشب در آخرین مبارزه مسابقات قهرمانی جهان برای کسب مدال طلا به مصاف رضا کایالپ از ترکیه می رود. باید امیدوار بود که او در لحظه آخر طلسم طلایی نشدن تیم بنا را بشکند؛ اگرچه برابر قهرمان جهان کار دشواری خواهد داشت.

 پوشش زنده خبری

22 شهریور 1401 ساعت 12:24

* از سوى دیگر صربستان با وجود صدرنشینى به دلیل نداشتن نماینده در دو وزن آخر شانسى براى قهرمانى ندارد و نبرد قهرمانى بین ترکیه و آذربایجان خواهد بود.

22 شهریور 1401 ساعت 12:23

* تیم ملى کشتى فرنگى ایران که تاکنون ٦١ امتیاز کسب کرده و در رده پنجم قرار دارد، شانسى براى کسب یکى از سکوهاى تیمى نخواهد داشت و احتمالا با مدال نقره یا طلاى میرزازاده در رده چهارم قرار مى گیرد.