نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دایمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.

پایان قضیه گریزمان؛ بارسا شرایط اتلتیکو را قبول کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر تنش بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید به‌خاطر قضیه آنتوان گریزمان وارد ابعاد تازه‌ای شد. گریزمان، تابستان سال گذشته با قرارداد دو ساله و قرضی به اتلتیکو برگشت و طبق ادعای مسئولان باشگاه اتلتیکو، در قرارداد او بندی وجود دارد که اگر فصل جاری در 50 درصد از بازی ها، 45 دقیقه یا بیشتر بازی کند، باید 40 میلیون یورو برای دائمی کردن قراردادش به بارسلونا پرداخت شود. ماه گذشته مذاکرات اتلتیکو و بارسا برای کاهش این رقم به نتیجه نرسید و به همین دلیل گریزمان در فصل جاری همواره از دقیقه 60 به بعد وارد میدان شده است. این اتفاق در بازی شنبه برابر سلتا هم تکرار شد.

امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که بارسلونا که قصد شکایت از اتلتیکو را داشت، از این اقدام منصرف شده و حاضر شده شرایط اتلتیکو را قبول کند. مذاکرات مثبتی بین دو طرف در جریان است و پس از توافق اولیه، بند خرید دائمی گریزمان به 25 میلیون یورو کاهش یافته است. 

گریزمان در اتلتیکو راحت است و قصد بازگشت به بارسلونا را ندارد. در واقع هرچند او از اینکه در هر بازی فقط 30 دقیقه به میدان می رود، ناراضی است ولی به مسئولان بارسلونا گفته است که می خواهد در اتلتیکو بماند. به نوعی تمایل خود بازیکن باعث شد تا بارسلونا شرایط اتلتیکو را قبول کند و پای میز مذاکره بیاید. همه چیز حکایت از این دارد که اتلتیکو در پایان فصل با پرداخت 25 میلیون یورو قرارداد گریزمان را دائمی خواهد کرد.