خوزه یانسا، نایب رئیس باشگاه ویارئال، اطمینان داد که خوان فویت ماندنی است و به بارسلونا نخواهد رفت.

بارسا هیچ پیشنهادی نداده؛ فویت فروشی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم بارسلونا برای جذب یک مدافع راست قطعی است و ژاوی از مدیران باشگاه خواسته که تا پایان نقل و انتقالات، دفاع راست تقویت شود. گزینه اول بارسلونا سزار آسپیلیکوئتا بود اما او قراردادش با چلسی را تمدید کرد. بارسلونا سپس به سراغ هکتور بیرین رفت اما این بازیکن از همیشه به رئال بتیس نزدیک‌تر است. بیرین فصل گذشته را قرضی برای بتیس بازی کرد و سپس به آرسنال بازگشت اما باشگاه بتیس در حال انجام مذاکرات نهایی برای انتقال دائمی این بازیکن است.

هفته گذشته موندودپورتیوو خبر از شروع مذاکرات بارسلونا با خوان فویت، مدافع راست آرژانتینی ویارئال، داد. مدیر برنامه های او در باشگاه بارسلونا حضور داشت و با مسئولان بارسا گفت و گو کرد. یک روز پس از انتشار این خبر، فویت با ویارئال تمرین نکرد تا گمانه زنی ها در مورد انتقال او به بارسا قوت بگیرد.

فویت شب گذشته در بازی برابر اتلتیکو مادرید به میدان رفت و فوق العاده کار کرد. او یکی از بهترین های ویارئال در پیروزی 0-2 برابر اتلتیکو بود.

در پایان بازی خوزه مانوئل یانِسا، نایب رئیس ویارئال، تاکید کرد که فویت ماندنی است:« ما برای فروش فویت آمادگی لازم را نداریم. هر باشگاهی او را می خواهد، باید بند خریدش را فعال کند. برای فویت با بارسلونا مذاکره نمی کنیم چرا که او برای ما بازیکن بسیار مهمی است. خوان خودش هم می خواهد در ویارئال بماند و برای ما بازی کند. با مدیر برنامه هایش نیز صحبت کرده ام و به من گفت که نگران نباشیم. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از هیچ باشگاهی برای فویت نرسیده است.»

لازم به ذکر است که بند فسخ فویت 42 میلیون یورو است و بارسلونا به دلیل مشکلات مالی تنها توان پرداخت 15 میلیون یورو برای او را دارد.