استقلال ملاثانی در رده هجدهم جدول قرار دارد، البته از لحاظ مشکلات مالی!

ادعای تیم شکست‌ناپذیر لیگ یک؛ ما آخریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی به روند نباختن های خود در هفته چهارم از رقابت‌های لیگ دسته یک هم ادامه داد. ابراهیم اشکش در مورد کسب تساوی بدون گل مقابل شمس آذر قزوین به خبرنگار ما گفت: دو تیم بالای جدول با هم بازی داشتند آنها یک تیم پر امکانات با پشتوانه مالی و ما هم یک تیم مظلوم هستیم. هفت بازیکن اصلی را نداشتیم و بازی بسیار خوبی انجام دادیم و می شد که با اختلاف دو گل ببریم، از آن سمت موقعیت گلی هم به حریف ندادیم.

او در مورد حضور بانوان خوزستانی در ورزشگاه که برای بار دوم اتفاق می افتاد ادامه داد: یکی از افتخارات باشگاه استقلال ملاثانی این بود که در دومین هفته که بازی با حضور بانوان برگزار می شد تعداد آنها 10 برابر شده بود و  ۱۰۰ بانو بازی را تماشا کردند. از حضور خواهران در ورزشگاه خوشحالیم و امیدواریم تعدادشان روز به روز بیشتر شود.

سرمربی استقلال ملاثانی در خصوص وضعیت داوری در هفته های اخیر عنوان کرد: داوران هم کار خودشان را انجام می‌دهند و بسیار قشر شریفی هستند. آقای احمد محمدی داور بازی ما بسیار خوب سوت زد و حرف و حدیثی نبود.

وی در مورد ۲۴ هفته بدون شکست بودن توضیح داد: تیمی که بیشترین مشکلات مالی را دارد و کمترین حمایت می شود؛ ۲۴ هفته است که نمی بازد. از نظر تاکتیکی و توان فنی خوب هستیم و بازیکنان با شرف و با غیرت هستند.

که هفت ماه بدون دریافتی روز به روز بهتر کار می کنند، ما تیم دوم جدول هستیم ولی می خواهیم که از این تیم تمام بومی حمایت و دل مردم خوزستان را شاد کنند. در خوزستان رود بزرگ کارون، لوله های گاز، دانشگاه جهاد کشاورزی، نیشکر دهخدا را داریم ولی از نظر مالی تیم هجدهم جدول محسوب می شویم‌ از نماینده محترم مجلس، استاندار و مسئولان می‌خواهیم که از ما حمایت کنند‌.

اشکش در پایان در مورد رده دومی تا هفته چهارم و اینکه این رتبه می تواند ادامه دار باشد یا خیر افزود: از لحاظ پازل تاکتیکی که من ساختم ملاثانی کم نخواهد آورد. ترمز تیم زمانی کشیده خواهد شد که کارد به استخوان بچه ها برسد. بازیکنان ما که زن و بچه دارند و حقوقی دریافت نمی‌کنند به طبع انگیزه شان پایین می‌آید. ما حتی در موضوع ایاب و ذهاب هم مشکل داریم و  نمی‌دانیم چگونه هفته آینده به یزد برویم. امیدواریم مسئولین حمایت و حداقل ها را فراهم کنند و ما را درگیر مشکلات نکنند.