محمد محبی وینگر مهاجم استقلال در انتظار حضور دوباره در ترکیب تیم ملی است.

وینگر استقلال؛ چشم انتظار اتفاق بیست (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش  سه"، او که در دور نخست بازی های مقدماتی جام جهانی و در دوره مارک ویلموتس به ترکیب ثابت تیم  ملی راه پیدا کرده و جایگزین علیرضا جهانبخش شده بود با روی کار آمدن اسکوچیچ  فرصت ادامه حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را از دست داد و حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی شد! اما گویی اتفاقات در حال لبخند زدن به اوست.

با برکناری اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی روش در تهران او بار دیگر فرصت حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرد. محمد محبی فصل گذشته با وجود ارایه بازی های متعدد برای سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال و گلزنی به بنفیکا به اردوی تیم ملی دعوت نشد اما در مواجه با این اتفاق راه درست را در پیش گرفت و به این نکته به صراحت اشاره کرد اشکال از اوست که به تیم ملی دعوت نمی شود نه اسکوچیچ و باید بهتر تمرین کند و بهتر بازی کند تا بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود و این تفکر موجب حضور دوباره اش در اردوی تیم ملی شد.

محمد محبی در ابتدای فصل با اینکه تمایل داشت به بازی خود در ترکیب سانتاکلارا ادامه دهد با اصرار ساپینتو پیراهن آبی را برتن کرد و نمایش خوب در ترکیب آبی و در نهایت گلزنی در برابرنساجی موجب شد تا چشمان کارلوس کی روش همانند مارک ویلموتس او را ببیند و حال او چشم انتظار یک اتفاق بیست است. حضور دوباره ترکیب ثابت تیم ملی. به نظر می رسد این بازیکن سختکوش بوشهری برای رسیدن به این مهم به تلاش خود ادامه خواهد داد. حضور در ترکیب ثابت استقلال؛ گلزنی در لیگ برتر و دعوت به اردوی تیم ملی برای این بازیکن کافی نیست. او می خواهد جایگاهی که در دوره مارک ویلموتس در ترکیب تیم ملی داشته را به دست بیاورد و البته که مسیر رسیدن به این مهم برای او سخت است به این خاطر که بازیکنان با کیفیتی در اردوی تیم ملی حضور دارند.