ممفیس دیپای در پیروزی 3-0 بارسا برابر الچه یک گل بسیار تماشایی زد و در پایان بازی گفت که از حضور در بارسلونا خوشحال است.

در بارسا خوشحالم؛ امیدوارم بازهم از این گل‌های زیبا بزنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بارسلونا در هفته ششم لالیگا الچه را در نوکمپ 3-0 شکست داد. آبی‌واناری‌ها با گل‌های روبروت لواندوفسکی(دقایق 34 و 48) و ممفیس دیپای (دقیقه 41)، حریف را مغلوب کردند. بارسلونا با این پیروزی 16 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید 15 امتیازی، به صدر جدول رسید.

بدون شک زیباترین گل بازی را ممفیس دیپای به ثمر رساند. ستاره هلندی که تصور می شد از بارسا جدا شود، پس از شکست مذاکراتش با یوونتوس در نهایت ماندنی شد و روز گذشته دومین گل فصل خود را زد. دیپای در درون محوطه جریمه با یک حرکت تکنیکی و چرخش سریع، مدافع مقابلش را محو کرد و سپس با یک ضربه تماشایی توپ را وارد دروازه کرد.

دیپای در پایان بازی و در مورد گل تماشایی‌اش گفت:« من وقتی کوچک بودم، در کوچه با دوستانم فوتبال بازی می کردم و از این گل ها همان موقع زیاد می زدم. عاشق دریبل زدن و به ثمر رساندن گل های زیبا بودم و هستم. امیدوارم بازهم از این گل ها برای بارسا بزنم.»

دیپای ادامه داد:« فصل جاری زیاد بازی نکرده ام ولی هر زمان مربی به من فرصت بدهد، به بهترین شکل استفاده خواهم کرد. می دانم که توانایی کمک به بارسلونا را دارم. شاید فکر کنید در بارسلونا خوشحال نیستم اما این درست نیست. در تمرینات سخت تلاش می کنم تا اعتماد مربی را جلب کنم. امیدوارم این گل کمک کند در بازی های بعدی بیشتر در ترکیب ثابت قرار بگیرم.»

دیپای در مورد شکست برابر بایرن در لیگ قهرمانان گفت:« شکست تلخی بود و باید الچه را می بردیم تا هر چه زودتر آن بازی را فراموش کنیم. برابر بایرن مستحق باخت نبودیم ولی روحیه تیم پس از بازی مثبت بود و معتقدم در مسیر درستی قرار داریم. فصل جاری بارسا ذهنیت یک تیم برنده را دارد و شکست برابر بایرن ما را از مسیرمان منحرف نمی کند.»