با اضافه شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی، تمرینات شکل جدی تری به خود در اتریش گرفته است تا ملی پوشان برای دو بازی دوستانه مهیا شوند.

اردوی اتریش؛ جایی که هوا گرم نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیش بینی می شود هر دو دیدار تیم ملی در برابر اروگوئه و سنگال در تاریخ های 1 و 5 مهر در شرایط آب و هوایی خوب برگزار شود و ملی پوشان در هر دو بازی با توان بالا به میدان بیایند چون تصاویر مخابره شده از اتریش نشان می دهد با وجود اینکه در روزهای پایانی تابستان بسر می بریم هوا گرم نیست تا جایی که اعضای تیم ملی برای تمرین از لباس های گرم استفاده می کنند.

این درست بر خلاف اردوی قبلی تیم ملی است. اردوی قبلی تیم ملی خرداد ماه در هوای گرم دوحه برگزار شد. اگر چه تیم ملی در اردوی دوحه به مصاف الجزایر رفت اما به باور ملی پوشان چون تمرینات در هوای گرم و شرجی برگزار شد بازدهی نداشت. همان زمانی که تیم ملی در دوحه اردو زده بود تیم ملی قطر اردوی خود را در یک کشور اروپایی به نظر اسپانیا برپا کرده بود.

به هر صورت تیم ملی در هوای مطبوع و حتی می توان گفت پاییزی مهیای دو دیدار تدارکاتی در برابر اروگوئه و سنگال می شود و این می تواند نوید بازی های خوب از سوی شاگردان کارلوس کی روش را بدهد.