به عقیده بازیکن نساجی، تقابل با استقلال در هفته ششم شبیه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید بود.

جعفری: بازی با استقلال شبیه فینال رئال-لیورپول بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید به اینکه شکست نساجی مقابل استقلال در روزی رقم خورد که این تیم با انواع حوادث فوتبالی مواجه شد، گفت: بازی با استقلال از بازی هایی بود که همه اتفاقات فوتبالی برای تیم ما رخ داد. دقیقه دو اشتباه فردی داشتیم و بعد از آن هم هند و اخراج! تیم کلا سرحال نبود و نمی دانم چه اتفاقی افتاده بود.

او ادامه داد: این بازی مثل فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال که دروازه بان لیورپول دو اشتباه بد کرد و تیمش باخت. بحث تاکتیکی و فنی در این بازی نبود. تا به خودمان بیاییم گل خوردیم و نشد جبران کنیم؛ در ادامه هند، اخراج و پنالتی دادیم. روز خوب استقلال هم بود و همه بازیکنان این تیم عالی بازی کردند.

هافبک نساجی در واکنش به ایرادات سازمان لیگ به ورزشگاه وطنی گفت: من هم در رسانه ها خواندم که تعدادی ایراد دارد. برایم عجیب است که چطور بازی برگزار شد و دوباره ایراد گرفتند! به نظرم کاری نیست که نشد داشته باشد. این یک چیز عادی است، چمن آماده شده و باید فقط جایگاه ها و دیگر چیزهای جزئی را رفع کنند.

جعفری با اشاره به اینکه تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به دنبال سه امتیاز خواهد بود افزود: در تعطیلات لیگ روی نقاط قوت و ضعف خود کار می کنیم تا در شروع دوباره مسابقات نتایج خوبی بگیریم. در هفته هفتم با نفت MIS دیدار داریم. آقای مهاجری تیم خیلی خوبی درست کرده است. این را می توانیم از آمار و نتایج قبلی این تیم متوجه شویم. بازی اگر در وطنی باشد، ما با حضور و حمایت تماشاگران خود به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

او در پایان با اشاره به اینکه نساجی در تلاش است تا رتبه خود را تک رقمی کند گفت: فوتبال روی نتیجه متمرکز است. ولی ما از داوری هم ضرر کردیم و حداقل 3-4 امتیاز از دست دادیم. انگیزه ما این است که تیم را در رتبه های زیر 7-8 داشته باشیم. خود من شخصا و همه بچه ها تلاش می کنیم که تیم را زیر 10 برسانیم. خود آقا حمید هم هر روز با ما صحبت می کند تا از نظر روحی و انگیزه ای آماده بهتر کردن شرایط شویم.