گروه خودروسازی سایپا نیز همانند دیگر خودروساز کشور، براساس یک برنامه تعیین شده، قرعه کشی چندین محصول از این شرکت را برگزار و بخشی از نیاز بازار را به صورت پیش‌فروش عرضه می‌کند

سورپرایز سایپا برای خریداران | تعویض خودرو فرسوده با محصولات سایپا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه خودروسازی سایپا نیز همانند دیگر خودروساز کشور، براساس یک برنامه تعیین شده، قرعه کشی چندین محصول از این شرکت را برگزار و بخشی از نیاز بازار را به صورت پیش‌فروش عرضه می‌کند. هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش بیان می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خششدر ادامه جداول زمان و نحوه پیش فروش سایپا برای هر محصول سایپا (کوییک، کوییک آر، کوییک اس، تیبا 2، ساینا و شاهین) به همراه قیمت روز خودرو صفر که به صورت هفتگی و ماهانه در طرح‌های سه ماهه و یکساله اعلام می‌شود، اشاره خواهد شد. افراد می توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات سایپا و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.ودرو تصمیم بگیرند.

در ادامه نحوه پیش فروش سایپا برای هر محصول سایپا (کوییک، کوییک آر، کوییک اس، تیبا 2، ساینا و شاهین) به همراه قیمت روز خودرو صفر که به صورت هفتگی و ماهانه در طرح‌های سه ماهه و یکساله اعلام می‌شود، اشاره خواهد شد. افراد می توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات سایپا و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

نکات عرضه محصولات سایپا در سامانه

تمامی محصولات سایپا به جز ساینا S، بدون قرعه‌کشی عرضه می‌شوند.

متقاضیان کوییک، نباید در ۱۸ ماه گذشته از خودروسازان داخلی خودرویی خریداری کرده باشند.

متقاضیان خودرو ساینا S، نباید در ۲۴ ماه گذشته از خودروسازان داخلی خودرو خریداری کرده باشند.

محدودیت زمانی برای متقاضیان خودرو شاهین وجود ندارد و کسانی که در ماه‌های اخیر هم این خودرو را خریداری کرده‌ باشند، باز هم امکان ثبت‌‌نام در سومین مرحله فروش در سامانه خودرو را دارند.

تنها متقاضیان خودرو ساینا S نباید پلاک فعال انتظامی داشته باشند. بنابراین متقاضیان محصولات سایپا حتی اگر پلاک انتظامی فعال داشته باشند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام محصولات سایپا کنند.

فروش فوق العاده در سامانه (عادی)

شرکت خودروسازی سایپا، طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای سومین مرحله عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو از ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز کرد.

این طرح تا پایان ‍۱۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

قیمت قطعی است.