رافا بنیتز، سرمربی سابق اورتون، مدعی شد حضور در لیورپول باعث شد شرایطش روی نیمکت دیگر تیم مرسی ساید دشوار شود.

گذشته‌ام در لیورپول، شرایطم را دشوار کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتز، سرمربی باتجربه و اسپانیایی، از سال 2004 تا 2010 هدایت لیورپول را بر عهده داشته و در این مقطع قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و سوپر جام اروپا را تجربه کرد. اما رافا بنیتز در ماه ژوئن سال 2021 هدایت اورتون گرفته و خشم هواداران لیورپول را برانگیخت. البته او تنها شش ماه در این سمت دوام آورده و خیلی زود اخراج شد. حالا رافا بنیتز فاش کرد گذشته اش باعث شد شرایط آسانی برای ایجاد تغییرات در اورتون نداشته باشد.

رافا بنیتز گفت: "خیلی زود متوجه شدم که باید شرایط را در داخل باشگاه اورتون تغییر داده و کارهای جدیدی انجام دهم. اما نمی‌توانستم خیلی زود نظراتم را در این رابطه اعمال کنم، زیرا من در گذشته سرمربی لیورپول و در حقیقت قرمز بودم و هر کاری که در اورتون می کردم اینگونه تفسیر می شد که انگار رافا بنیتز آمده و می خواهد یک شبه همه چیز را در این باشگاه تغییر دهد. اگر در باشگاه دیگری بودم چنین تصمیماتی می گرفتم. در گذشته این کار را انجام داده بودم و شما به خوبی می دانید که این راهی برای پیشرفت است، اما در اورتون نتوانستم این کار را انجام دهم.

فکر می‌کردم می‌توانیم همه چیز را در سطوح کادر فنی، تیم و مسائلی از این قبیل بهبود دهیم. تصور می‌کردم می‌توانیم به بهبود اوضاع تیم کمک کنیم. در نهایت دورانم حضورم در اورتون هم تجربه ای خوب و هم دورانی شرم آور بود. وقتی اورتون به من پیشنهاد داد، می دانستم هواداران می گویند که تو در گذشته در لیورپول بودی و این برایم یک مشکل خواهد بود. من دوستان زیادی در اورتون دارم، آنها می‌دانستند که من با تمام توان کار کرده و تلاش می‌کنم تا اوضاع را بهبود ببخشم."