پیش از دیدار شب گذشته چلسی برابر لیل درگیری عجیبی به وجود آمده است.

پلیس قربانی خشم هواداران چلسی شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی این روزها وضعیت نابسامانی را تجربه می‌کند.‌ اموال رومن آبراموویچ توقیف شده و این مرد روس نمی‌تواند باشگاه را به فروش برساند. در واقع آینده باشگاه لندنی با ابهامی بزرگ روبه‌رو شده و اصلا مشخص نیست که در ماه‌های آینده چه اتفاقی برای چلسی رخ خواهد داد.

از طرفی اتفاقات دیگری نیز رقم خورده که خشم هواداران چلسی را در پی داشته است. هواداران چلسی دیگر نمی‌توانند بلیت بازی‌های تیم محبوب خود را خریداری کنند و حتی اخیراً این باشگاه در خواست کرد که دیدار رفت هفته آینده برابر میدلزبرو در جام حذفی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

چلسی شب گذشته در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیل رفت و با پیروزی بر حریف خود راهی مرحله بعدی چمپیونزلیگ شد. با این حال هواداران این تیم نتوانستند خشم خود را از اتفاقات رخ داده برای تیم محبوب‌شان کنترل کنند.

هواداران چلسی که بیرون ورزشگاه تجمع کرده بودند با سر دادن شعارهایی در حمایت از رومن آبراموویچ با پلیس تنش پیدا کردند و درگیری عجیبی بین آنها شکل گرفت. گزارش‌ها حاکی از آن است که قبل از این که پلیس با گاز اشک آور و سلاح‌های خود هواداران چلسی را متوقف کند؛ زد و خوردی بین دو طرف نیز شکل گرفته است.

سخنگوی پلیس محلی در واکنش به این اتفاقات گفت: "بعد از شکایت‌هایی که از رفتار هواداران به دست ما رسید سریعاً نیروهای خود را به محل اعزام کردیم."

پیش از این نیز شاهد بوده‌ایم که هواداران چلسی به حمایت از رومن آبراموویچ پرداخته بودند. آنها به‌شدت حامی مرد روس هستند و دوست ندارند که او باشگاه‌شان را ترک کند. از طرف دیگر مشکلاتی که برای چلسی به‌وجود آمده خشم این هواداران را در پی داشته و به نظر می‌رسد که در هفته‌های آینده نیز نباید از مشاهده اتفاقات مشابه آن چیزی که دیشب رخ داد، تعجب کنیم.