پینتو دا کاستا، رئیس باشگاه پورتو، در مطلبی نسبت به هجمه رسانه‌های پرتغالی علیه مهدی طارمی واکنش نشان داد.

این کمپین ضد طارمی را متوقف کنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پورتو که فصل گذشته موفق شد جام قهرمانی لیگ پرتغال را به دست آورد، در حال حاضر با 16 امتیاز از هفت بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. 

هجمه‌هایی که فصل گذشته درباره مهدی طارمی و پنالتی‌هایی که این بازیکن می‌گیرد شروع شده بود، این فصل نیز اوج گرفت و دا کاستا نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. 

رئیس باشگاه پورتو با انتشار مطلبی در نشریه متعلق به باشگاه پورتو درباره سه درس مهمی که در طول 6 دهه حضورش در مدیریت فوتبال یاد گرفته است؛ توضیح داد. 

او در ابتدای این مطلب نوشت:« هنوز 27 هفته مانده و جام قهرمانی نه به دست آمده و نه از دست رفته است. ما در حال حاضر 16 امتیاز داریم و پنج امتیاز از تیم صدرنشین عقب هستیم. مشخصا این که همیشه در صدر باشیم بهتر است اما جایگاه فعلی ما با این که چندان خوب نیست اما فاجعه هم به حساب نمی‌آید.»

دا کاستا با اشاره به هجمه‌ها علیه طارمی نوشت:« ما در چهار ماه گذشته موفق شدیم سه جام اصلی داخلی را به دست آوریم. بنابراین هدف حملات همیشگی قرار گرفتیم و این بار رسانه‌های نزدیک به لیسبون به طارمی حمله کردند. وقتی ما می‌بریم، دشمنان ما واکنش نشان می‌دهند و فشارها علیه ما را به شدت افزایش می‌دهند. وقتی به بیش از 40 سال مدیریت نگاه می‌کنم، موارد مشابه بسیاری را به خاطر می‌آورم اما نیازی نیست این همه عقب برویم.»

رئیس پورتو همچنین با انتقاد از رفتارهای صورت گرفته با سرجیو کونسیسائو اضافه کرد:« ما به هیچ وجه چنین رفتارهایی را از طرف افرادی که هوادار باشگاه هستند اما مانند دشمن رفتار می‌کنند؛ نمی‌پذیرم. چرا ماشین خانواده کونسیسائو باید با سنگ بدرقه شود؟ او عضوی از خانواده ماست، بنابراین چنین رفتارهایی با واکنش جدی روبه‌رو خواهد شد.»

او درباره این سه درس اظهار داشت:« همه این سه درس در یک موضوع خلاصه می‌شود: تا زمانی که متحد باشیم، شانس بیشتری برای رقابت با افرادی داریم که از ما و موفقیت تیم‌مان نفرت دارند. ما با هواداران و منابعِ کمتر، موفق شدیم موفقیت‌های بیشتری نسبت به بسیاری از تیم‌ها به دست آوریم.»