صدرالدین کاظمی در یادداشتی روی اینستاگرامش واکنش جالبی به کنار رفتن محمد بنا و سرمربیگری حسن رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی داشت.

کنایه های صدرالدین به دبیر در خصوص محمد بنا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این کارشناس و مفسر کشتی معتقد است پروژه کنار رفتن محمد بنا باب میل علیرضا دبیر بوده و او با حسن رنگرز خیلی راحت تر می تواند در امور مربوط به کشتی فرنگی دخالت کند.

صدرالدین کاظمی در این خصوص نوشت: 

پرونده «محمد بنا» هم بسته شد. شاید برای همیشه. شاید هم تا وقتی «علی دبیر »رییس فدراسیون کشتی است. فدراسیون کشتی هم، یک دست یک دست شد. با یک حکمران. با یک مرد اول. با یک تصمیم گیرنده. با یک سیاستگزار. با یک پرچم. با یک پرچمدار.

علی دبیر، ورود جدی اش را به عرصه کشتی فرنگی علنی کرد. با کارگردانی و تهیه کنندگی و سناریو نویسی دوستان و همراهان. البته از مدت ها پیش، این سناریو برای «بنا» نوشته شده بود. از همان روزهایی که دنبال «مدیر فنی» برای کشتی فرنگی می گشتند تا دایره قدرت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را کوچک کنند ولی، بنا با زرنگی و تیزی ذاتی خود، جواب زرنگی و رندی دبیر را با تندر سالتوی تند و تیزی داد و به جای مهره مورد نظر فدراسیون با حضور علی محمدی - که خطری برای او نداشت-موافقت کرد.

این مقابله، با اجرای سیستم فرآیند یا چرخه انتخابی تیم ملی- که قدرت سرمربی را محدودتر می کرد- به اوج رسید و بنا که استاد بازی قهر و آشتی بود، با کناره گیری چند روزه، دبیر را به گونه ای آچمز کرد که ناچار شد، پرچم تسلیم را بالا ببرد. دبیر اما، ثانیه شماری می کرد تا روزنه ای از ضعف پیدا کند و با دوخمی تر و چسبان، پرچم بنا را پایین بکشد و پرچم خود را بالا ببرد.

روزنه، با شکست حیرت آور تیم فرنگی در بلگراد به دره ای فراخ مبدل و فاتحه بنا خوانده شد، اما این داستان همچنان ادامه خواهد داشت و با ورود احتمالی «امید نوروزی» و «حسن یوسفی افشار»، دایره حرکت «حسن رنگرز» سرمربی جدید تیم ملی هم محدود خواهد شد تا هیچ پرچمی بلندتر از پرچم دبیر در فدراسیون کشتی نباشد، هرچند که رنگرز هم به اندازه کافی اهل مدارا و حفظ جایگاه و تساهل، هست تا دبیر نیازی به اقدام های شدیدتر و مشابه بعدی نداشته باشد.

راستی چه خبر از مسئول کشتی فرنگی کشور و یا چه خبر از مدیر تیم ملی کشتی فرنگی و البته چه خبر از رئیس فدراسیون کشتی با این نعل وارونه زدن؟ آیا کسی باور می کند، فقط و فقط، محمد بنا مقصر همه شکست های کشتی فرنگی ما در بلگراد صربستان بوده است؟