دو بازیکن خارجی استقلال نقشی انکار نشدنی در موفقیت‌های استقلال در سال گذشته و تا این جای لیگ داشتند.

این خارجی‌ها کار استقلال را در می‌آورند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" دیدار حساس استقلال و ذوب‌آهن فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد. مسابقه‌ای که با توجه به میل هر دو تیم به پیروزی، رقابتی مهیج و نفس‌گیر از آب در خواهد آمد.

اما استقلالی که نسبت به ذوب از مهره‌های خارجی تاثیرگذارتری در ترکیبش بهره می‌برد، امیدوار است از این وجه تمایزش با تیم حریف به خوبی استفاده کرده و نهایت بهره را ببرد.

آبی‌های تهران که کوین یامگا را از ابتدا و رافائل سیلوا را از اواسط فصل گذشته در جمع خود دارند، به خصوص در بخش دفاع اتکای زیادی رو این دو مهره خارجی خودشان دارند و یامگا در فاز تهاجمی و سیلوا در فاز تدافعی، بار زیادی از روی دوش استقلال برمی‌دارند.

یامگا که با سه گل در دو مسابقه، حسابی از  ذوب‌آهن زهر چشم گرفته، فردا هم به عنوان مدافع راست در ترکیب قرار می‌گیرد و رافائل سیلوا نیز در قلب دفاع به میدان خواهد رفت. زوج خارجی استقلال که بر خلاف آمانوف اعتقاد شدید ساپینتو را به همراه دارند و هر کدام‌شان در استقلال وزنه‌ای محسوب شده و به شدت هم نزد هواداران این باشگاه محبوبند.

این دو که فردا هم قطعا در ترکیب اصلی خواهند بود، وظیفه خطیری در بازی دشوار فولادشهر خواهند داشت و با توجه به پرس شدید ذوب در یک سوم هجومی حریف، کار آسانی در پیش نخواهند داشت.