یک‌شنبه جنون‌امیز فوتبال اروپا از راه رسیده و علاقه‌مندان به این رشته در سراسر دنیا امروز پلک روی هم نمی‌گذارند.

زنده از مادرید و منچستر: سوپر ساندی با ورزش سه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" سرانجام انتظارات هواداران به سر رسید و یک‌شنبه رویایی فوتبال‌دوستان از راه رسیده است. یکی از مهیج‌ترین روزهای فوتبالی قاره سبز با بازی‌هایی که هرکدام از آنها برای یک روز کافی است پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال است؛ الکلاسیکو به عنوان پربیننده‌ترین رقابت باشگاهی جهان در کنار رقابت حساس لیورپول - منچسترسیتی با دو غول مربیگری دنیای فوتبال به عنوان شاخص‌ترین بازی‌های امروز در کنار دیدارهای حساسی چون منچستریونایتد - نیوکسل ، چلسی - استون ویلا، لیدز - آرسنال و پاری سن ژرمن - مارسی خواب را از چشم شما دور خواهد کرد.

شما مخاطبین ورزش سه می‌توانید با دنبال کردن این باکس خبری، به صورت لحظه به لحظه در جریان آخرین اخبار از مسابقات مهم امروز فوتبال اروپا قرار بگیرید؛

 پوشش زنده خبری

25 مهر 1401 ساعت 00:30

پاری‌سن‌ژرمن با تک گل نیمار روی پاس گل امباپه مارسی را شکست داد تا بعد از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، سرانجام در بازی بزرگ هفته لیگ یک فرانسه به عنوان تیم پیروز زمین بازی را ترک کند.

24 مهر 1401 ساعت 23:54

حرکت عجیب برناردو سیلوا روی محمد صلاح از سوی انتونی تیلور خطا تشخیص داده نشد تا یورگن کلوپ به مرز جنون برسد و بلافاصله به واسطه فریادهای وحشتناکش بر سر کمک داور با کارت قرمز از بازی اخراج شد.

24 مهر 1401 ساعت 23:47

دیدیه دروگبا هم با حضور در پارک دو پرانس، به همراه تیری هانری به عنوان کارشناس و میهمان شبکه پرایم‌ویدیو در این ورزشگاه حاضر شدند.

24 مهر 1401 ساعت 23:46

شدت اعتراض منچستری‌ها و احاطه داور برای ایجاد تغییر در نظرش بابت رد کردن گل رونالدو به گونه‌ای بود که پاوسون در تصاویر بین آنها قابل تشخیص نیست و گویی عضوی از حلقه شادی پس از گل شیاطین سرخ است.

24 مهر 1401 ساعت 23:35

گواردیولا که رد شدن گل فیل فودن بعد از بازبینی تصاویر آهسته توسط آنتونی تیلور را اصلا برنتابیده بود، با اعراض شدید در لب خط، با فریادهای "اینجا آنفیلد است، اینجا آنفیلد است!" عصبانیت خودش را نشان داد.

24 مهر 1401 ساعت 23:22

ناصر الخلیفی به عنوان یکی از متمول‌ترین مالکان فوتبال دنیا پیش از شروع بازی به استقبال فرانک مک‌کارت، مالک امریکایی باشگاه مارسی رفت و با او خوش‌و‌بش کرد.

24 مهر 1401 ساعت 23:21

دویست و پنجاهمین بازی تونی کروس با پیراهن رئال در لالیگا حسابی برای او خوش‌یمن بود؛ مهندس رئالی‌ها یک بار دیگر کیفیت و تاثیرگذاری‌اش در ترکیب مادریدی‌ها را به رخ کشید تا این بار ال‌کلاسیکویی دیگر را با پیروزی به اتمام برساند.

24 مهر 1401 ساعت 23:13

جیمی‌جامپی که برای لحظاتی با حضور در زمین بازی را متوقف کرد، در نهایت توسط ماموران حاضر در زمین به بیرون مشایعت شد.

24 مهر 1401 ساعت 23:12

لیونل مسی که در نیمه اول بلافاصله بعد از تصاحب توپ با پرس شدید بازیکنان مارسی مواجه می‌شد، بدشانس بود که در ثبت اولین گل بازی ناکام ماند و ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد.

24 مهر 1401 ساعت 23:08

تیری هانری، اسطوره فوتبال فرانسه به عنوان کارشناس در ورزشگاه پارک دو پرانس حاضر شده است.