مدیر روابط بین الملل پرسپولیس می گوید که جلسه برای عقد قرارداد با لوکادیا نزدیک به هشت ساعت به طول انجامیده است.

حسینی: صحبت برای تمدید قرارداد لوکادیا زود است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امیرعلی حسینی مدیرروابط بین الملل در مورد کسب مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس گفت: تقریبا به صورت هفتگی و مرتب جلساتی را برگزار می کنیم. کمیته ها مدارکی را تهیه کرده اند و آنها را ارائه می کنند. با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز مکاتباتی داریم و مدارک را ارائه می دهیم. اگر آنها نقطه نظری داشته باشند یا اشکالی وجود داشته باشد، مشکلات را مرتفع می کنیم و مدارک را دوباره ارسال می کنیم.

وی در مورد اینکه در فدراسیون جدید جلسه ای در این خصوص برگزار کرده است یا خیر، گفت: یک جلسه ای داشتیم که کارکنان دفتر صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ از طرف فدراسیون حضور داشتند. در کل، جلسه خوب و مثبتی بود.

حسینی در مورد پرونده رادوشویچ نیز اظهار داشت: چه پرونده ایشان و هر شخص دیگری حتی اگر رأی بدوی فیفا را داشته باشد، در صدور مجوز حرفه ای خللی به وجود نمی آورد، مشروط بر اینکه باشگاه روی رأی اولیه درخواست استیناف کند و ما این کار را انجام داده ایم. در حال حاضر، پرونده در دادگاه عالی ورزش در جریان است و قرار شده جلسه استماع برگزار شود.

او درباره زمان برگزاری این جلسه پاسخ داد: نیمه دوم آبان ماه این جلسه برگزار می شود و پس از آن، معمولا یک روند فرسایشی و طولانی در پیش خواهد بود.

مدیرروابط بین الملل سرخپوشان درخصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه در پی شکایت شرکت آل اشپورت نیز اظهار داشت: مورد بین المللی نداشته ایم که از طریق فیفا پنجره ما بسته شود. یک مورد داخلی وجود دارد که بهتر است چیزی نگویم. ولی در پرونده های بین المللی که منعی یا تحریمی وجود داشته باشد، خیر. چنین نیست و از پنجره بین المللی ما مشکلی نداریم.

حسینی درباره اینکه او در متقاعد کردن لوکادیا برای پیوستن به پرسپولیس نقش ویژه ای داشته است، گفت: این انتخاب کادر فنی و تلاش های مدیرعامل و مدیران باشگاه بوده است. من نیز به عنوان یک سرباز سعی خودم را کردم. ولی آن جلسه که در ترکیه برگزار شد. تصاویرش منتشر شده، آقای لوکادیا مستقیما از فردوگاه به سر جلسه آمدند. جلسه ما از ساعت 8 شب آغاز شد و تا 4 صبح طول کشید. واقعا آن طور که خودشان و وکیلشان عنوان کردند، یک پیشنهاد جدی از عربستان داشتند.

او ادامه داد: آنچه که درباره ایران و هواداران پرسپولیس بود را با یکی، دو کلیپ به ایشان نشان دادم و برایشان جالب بود. تشویق هایی که هواداران انجام می دادند و از تیم حمایت می کردند را به لوکادیا نشان دادم و او خیلی خوشش آمد. طی مدت خیلی کمی پس از ورود به ایران و زمانیکه اینستاگرامش را نگاه می کرد، فهمید چیزی که ما (از هواداران پرسپولیس) تعریف کرده بودیم، شاید حتی کمتر بود. خدا را شکر که در این زمینه وظیفه‌ را انجام دادیم.

وی درباره اینکه آیا لوکادیا بابت خالی بودن استادیوم ها از وی گلایه نمی کند، گفت: اتفاقا 2 روز پیش بود که ایشان را دیدم و بی تابی می کرد. او می گفت دوست دارم استادیوم پر باشد.

حسینی در پایان درخصوص بحث تمدید قرارداد لوکادیا نیز اظهار داشت: فعلا صحبت خاصی نشده و فکر می کنم فعلا زود است. خود لوکادیا به پرسپولیس علاقه دارد. یک مهاجم حرفه ای زمانی به جایی می رود، از قبل مشاوره می گیرد و مطالعه می کند. من می توانم به شما بگویم آنچه که ایشان در ذهنشان راجع به پرسپولیس داشتند، اکنون تقویت هم شده است.