آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید کرد که هری کین هراسی از مصدومیت پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر ندارد.

کونته: هری کین نگران از دست دادن جام جهانی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حدودا یک ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر فرصت باقی است و تیم ملی انگلیس آماده است تا در اولین روز شروع این رقابت‌ها به میدان برود. 

اولین بازی این تیم در جام جهانی برابر تیم ملی ایران خواهد بود و آنها سپس باید به مصاف آمریکا و ولز برود و امیدوار هستند که بتوانند شرایطی را به شکلی پیش ببرند که به مرحله یک هشتم صعود کنند. 

هری کین به عنوان کاپیتان، مهاجم و ستاره این تیم نقش بسیار مهمی را برای تیم گرت ساوت‌گیت ایفا خواهد کرد و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی‌هایی پیرامون این بازیکن شده است. 

مصدومیت متعدد بازیکنان در چند هفته اخیر و خط خوردن آنها از فهرست نهایی حضور در جام جهانی 2022 باعث شده است که بسیاری از این بترسند که شرایط برای کین نیز به همین ترتیب پیش برود و حتی این ادعا مطرح شود که خود این بازیکن نیز نگران شرایطی است که ممکن در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برای او پیش بیاید. 

اما کونته تمامی این ادعاها را رد کرد و در آستانه بازی برابر منچستریونایتد اظهار داشت:« من می‌توانم به شما بگویم که هری می‌خواهد هر بازی در زمین حضور داشته باشد. بازیکنی که می‌خواهد هر بازی در زمین باشد، از مصدومیت یا از دست دادن جام جهانی هراسی ندارد. او مانند هر بازیکن دیگری، تمام تمرکزش روی تاتنهام است.»

کین این فصل در 14 بازی موفق شده است 10 گل برای تاتنهام به ثمر برساند و در هر پنج بازی گذشته برای تاتنهام گلزنی کرده است.