توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، پیشنهاد سویا را در این ماه رد کرده است.

توماس توخل اولین پیشنهاد جدی خود را رد کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل فصل بود که توماس توخل، سرمربی آلمانی پس از شروع ضعیف توسط مدیران چلسی اخراج شد. این اتفاق در حالی رخ داد که این سرمربی در طی 19 ماه سه عنوان قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و دو نایب قهرمانی جام های داخلی انگلیس را کسب کرده بود، اما مدیران کم طاقت چلسی تمایلی به ادامه همکاری با توماس توخل نشان ندادند و گراهام پاتر جایگزین این سرمربی شد.

اما باشگاه سویا نیز خیلی زود دست به اقدامی مشابه چلسی زده و بعد از عملکرد ضعیف این تیم در هفته های ابتدایی، با خولن لوپتگی قطع همکاری کرد. حالا نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد باشگاه سویا قبل از توافق و به خدمت گرفتن خورخه سامپائولی، برای جذب توماس توخل اقدام کرده و البته به نتیجه نرسیده است. به نظر می رسد این سرمربی آلمانی و باتجربه به دنبال چالشی بزرگ تر و حضور روی نیمکت تیمی نامدار است و سویا قادر به برآورده کردن انتظارت توماس توخل نبوده است.

بدین ترتیب احتمالا هر تیم بزرگی که در هفته های آتی سرمربی خود را اخراج کند، توخل را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر خواهد گرفت. در همین مدت کوتاه شایعاتی در مورد احتمال حضور این سرمربی روی نیمکت تیم هایی چون یوونتوس، اینتر و بایرن مونیخ مطرح شده است. البته بهبود نتایج سیمونه اینزاگی و یولیان ناگلزمان فعلا خطر را از نیمکت آنها دور کرده، اما شرایط برای مکس آلگری چندان خوب نیست و احتمال اخراج سرمربی یوونتوس همچنان وجود دارد.