نشریه انگلیسی سان از احتمال حضور طارمی در چلسی به عنوان شگفتانه د لاین پنجره تابستانی خبر داده است.

روزنامه سان: طارمی خرید لحظه آخری توخل!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی به عنوان تنها فوق‌ستاره ماندگارشده در پورتوی کونسیسائو مورد توجه مسئولان چلسی قرار گرفته و احتمال دارد در انتقالی ناگهانی به این تیم بپیوندد.

این موضوعی است که روزنامه ابولا پیشتر به آن اشاره کرده بود و حالا نشریه سان به عنوان یکی از معتبرترین رسانه‌های انگلیس هم به آن پرداخته است. پیوستن یک ستاره ایرانی به یکی از تیم‌های بیگ‌سیکس لیگ جزیره، اتفاقی است که می‌تواند بمب نقل‌و‌انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد. در ادامه گزارش سان از این احتمال جذاب را می‌خوانید؛

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو که با گل برگردان مقابل چلسی آبی‌ها را شگفت‌زده کرد، در صف خرید این باشگاه قرار گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها، چلسی برای انتقال مهدی طارمی مهاجم پورتو  به استمفوردبریج در ددلاین نقل و انتقالات آماده است. این ملی پوش ایرانی در 48 بازی فصل گذشته 26 گل برای تیمش به ثمر رساند و با آنها قهرمان لیگ و جام حذفی پرتغال شد.

توماس توخل، سرمربی آبی‌های لندن، پس از شروع ضعیف آبی ها در این فصل، به شدت به دنبال تقویت فاز تهاجمی تیمش است. آنها روز سه شنبه مقابل ساوتهمپتون 2-1 شکست خوردند و به رده هشتم لیگ برتر سقوط کردند. حالا روزنامه ورزشی A Bola مدعی است که مرد آلمانی، طارمی 30 ساله را هدف قرار داده است.

ارزش این مهاجم که تا سال 2024 تحت قرارداد باشگاه پرتغالی است، 22 میلیون پوند برآورد می‌شود. ستاره ایرانی که احتمالاً در ماه نوامبر در جام جهانی به مصاف انگلیس خواهد رفت.

او که در 58 بازی ملی 27 گل برای کشورش به ثمر رسانده، در 101 بازی با پیراهن پورتو 53 گل زده است.

طارمی در آوریل 2021 در لیگ قهرمانان اروپا گل برتری یک بر صفر مقابل چلسی را به ثمر رساند. هرچند آبی ها در مجموع 2-1 برنده تقابل یک چهارم نهایی شدند. ماشین گلزنی ایرانی در سال 2020 یک خرید 4.25 میلیون پوندی از تیم پرتغالی ریو آوه برای پورتو محسوب می‌شد. او پیش از این برای سه باشگاه ایرانی و الغرافه قطر بازی کرده است.