دیوگو ژوتا، مهاجم جوان تیم ملی پرتغال، مدعی شد رویای حضور در جام جهانی برایش تمام شده است.

از این به بعد طرفدار تیم ملی پرتغال و لیورپول هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی 2022 در قطر باقی مانده و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نگران رخ دادن مصدومیت های لحظه آخری و از دست دادن این تورنمنت هستند. دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی و گلزن لیورپول، در آخرین دقایق بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در آخر هفته، از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شدید شد و از زمین بیرون رفت. دیروز یورگن کلوپ، سرمربی مرسی سایدی ها، رسما اعلام کرد دیوگو ژوتا چند ماهی از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب این بازیکن نمی تواند تیم ملی پرتغال را نیز در جام جهانی 2022 همراهی کند.

دیوگو ژوتا که یکی از بازیکنان فیکس فرناندو سانتوس در این رقابت ها بود، این اخبار را تایید کرده و مدعی شد تا زمان بازگشت، دیگر یکی از هواداران تیم ملی پرتغال و لیورپول خواهد بود.

دیوگو ژوتا در صفحه اش خطاب به هواداران نوشت: "بعد از یک شب خوب در ورزشگاه آنفیلد، همه چیز به بدترین شکل پایان یافت و در آخرین لحظات یکی از رویاهای من از دست رفت. حالا من یکی دیگر از طرفداران خارج باشگاه لیورپول و تیم ملی کشورم در بیرون از رختکن خواهم بود و برای بازگشت هر چه زودتر به میادین، مبارزه خواهم کرد. تو هرگز تنها قدم نخواهی زد."