پاتریس اورا، بازیکن سابق منچستریونایتد، با وجود تمام انتقادها از کریستیانو رونالدو، از او دفاع کرد.

رونالدو اشتباه نکرد،  تن هاخ به او احترام نمی‌گذارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حرکت رونالدو در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر تاتنهام موجی از انتقادها علیه این او را به همراه داشته است. 

در حالی که شیاطین سرخ با ارائه یک بازی درخشان با دو گل از تاتنهام جلو بودند، این ستاره پرتغالی تصمیم گرفت پیش از پایان زمان بازی نیمکت را ترک کند و راهی رختکن شود. 

این موضوع خشم هواداران یونایتد را به همراه داشت که بعضی از آنها حتی خواهان فسخ قرارداد این بازیکن شدند و از سوی دیگر بسیاری از کارشناسان نیز این حرکت رونالدو را زیر سوال بردند. 

با این حال، به نظر می‌رسد که اورا چندان با این موج موافق نیست و معتقد است که او اشتباهی نکرده و در واقع مشکل اصلی از رفتاری است که اریک تن‌هاخ با او داشته است. 

این بازیکن سابق یونایتد در این باره به آمازون پرایم گفت:« اگر من بودم رونالدو را در ترکیب اصلی قرار می‌دادم. تن‌هاخ پس از بازی برابر منچسترسیتی مصاحبه کرد و دلیلش را برای عدم استفاده از او شرح داد. او سپس گفت که به خاطر احترام به شخصیتش او را به بازی نگرفته است. اگر تن‌هاخ نمی‌خواست به او بی‌احترامی کند باید او را به زمین می‌فرستاد و هر بار هم همین کار را تکرار می‌کرد.»

تیری آنری، دیگر کارشناس این برنامه، درباره این موضوع اظهار داشت:« این شرایط آسانی نیست اما سرمربی برای تیم اینجاست، نه برای کریستیانو رونالدو. او فقط بخشی از این تیم است و باید هر چه سریع‌تر راهی برای بهبود این شرایط پیدا کرد. مشکل اینجاست که هروقت حرفی مطرح می‌شود، رونالدو به این اشاره می‌کند که جایگاهش کجاست و کسی نمی‌تواند به دستاوردهای او برسد اما سوال این است که شرایط او در حال حاضر چیست، نه جایگاهی که پیش از این داشته است.»