مصدومیت مایک مانیان از ناحیه ساق پا بهبود پیدا نکرده و او تا پایان دور گروهی جام جهانی 2022 به شرایط بازی نخواهد رسید. اکنون باید دید تصمیم نهائی دیدیه دشان چه خواهد بود.

مایک مانیان جام جهانی را از دست داد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مایک مانیان، دروازه‌بان دوم تیم ملی فرانسه، در دیدار یک ماه پیش مقابل اتریش در لیگ ملت‌های اروپا آسیب دید و مصدومیت او شدیدتر از تصورات بود. تیم ملی فرانسه در لیگ ملت های اروپا مقابل اتریش قرار گرفت و با توجه به اینکه هوگو لوریس، دروازه بان اول این تیم، مصدوم بود، دیدیه دشان در آن دیدار از مایک مانیان، دروازه بان میلان، در ترکیب اصلی استفاده کرد.  اما مانیان نیز در نیمه اول آن دیدار از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و بین دو نیمه جای خود را به آلفونس آرئولا داد. 

انتظار می رفت او هفته گذشته بتواند میلان را برابر ورونا همراهی کند ولی این اتفاق رخ نداد. امروز تیم پزشکی میلان اعلام کرد که مانیان در صورت راهیابی تیم ملی فرانسه به یک هشتم نهایی جام جهانی، از این مرحله می تواند به میدان برود و دور گروهی را از دست خواهد داد. در واقع مانیان در سه هفته پیش رو هم نمی تواند میلان را همراهی کند و دیدیه دشان نیز باید قید حضور او در مرحله گروهی جام جهانی را بزند. خبری بد برای میلان و تیم ملی فرانسه و باید دید دشان با این وضعیت مانیان را در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار خواهد داد یا خیر.