با روندی که نساجی در پیش گرفته است، پیش‌بینی می شود، خیلی زود به تعداد بردهای فصل گذشته برسد و در نهایت، این رکورد را بشکند.

نساجی و رکوردی که زود شکسته می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در فصلی که قهرمان جام حذفی شد، مهم ترین عنوان نساجی در 63 سال حیات این تیم، در لیگ برتر تنها به 6 برد دست یافت و در نهایت با عنوان دوازدهمی به کارش پایان داد. اما این فصل و در حالی که تنها 10 هفته از مسابقات سپری شده است، شاگردان حمید مطهری 4 برد به دست آورده اند و با 16 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و در ادامه این وضعیت می تواند به بهترین حضور نساجی درتاریخ لیگ برتر منجر شود.

به طور میانگین اگر نساجی در هر 10 مسابقه، 4 مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد و روند فعلی را ادامه دهد، با 12 برد، فصل جاری را تمام می‌کند و این رکورد دو برابر پیروزی‌های فصل گذشته این تیم است که به طور حتم جایگاه نساجی را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا خواهد داد.

نساجی جایگاه فعلی در جدول رده بندی را مدیون ارائه بازی تهاجمی  و شجاعانه در برابر حریفان است و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی می تواند، درس خوبی برای تیم های دیگر باشد که در وضعیت مشابه با نساجی تاکتیک دفاع و ضد حمله را به نمایش می‌گذارند.‌ این شیوه از بازی منجر به باخت 3-1 برابر استقلال شد، اما نباید فراموش کرد، امتیازات شیرینی را هم برای نساجی و حمید مطهری به ارمغان آورد که می توان به پیروزی برابر گل گهر و فولاد، دو مدعی قهرمانی اشاره کرد. بدون شک نساجی تلاش خواهد کرد، در دور رفت بازی ها به تعداد بردهای فصل گذشته دست یابد و حتی از آن عبور کند.