مدافع مس کرمان می‌گوید بازیکنان این تیم با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، انگیزه بالایی برای دیدار مقابل پرسپولیس دارند.

ستاری: هدف اول ما مقابل پرسپولیس گل نخوردن است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، مس کرمان پس از پیروزی ۲-۰ برابر صنعت نفت آبادان، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس خواهد بود. محمد ستاری درباره شرایط مس پس از کسب سه امتیاز دیدار هفته گذشته به خبرنگار ما گفت: دو سه هفته بود که موفق نشده بودیم امتیازات خوبی کسب کنیم و پس از تساوی برابر فولاد، در دو بازی شکست خوردیم؛ به همین دلیل مصمم بودیم که نفت آبادان را ببریم چون این تیم هم‌رده خودمان بود و فقط یک امتیاز در جدول اختلاف داشتیم و این بازی برایمان شش امتیازی محسوب می‌شد.

او ادامه داد: کاملا تمرکز داشتیم و خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بازی را با نتیجه ۲-۰ ببریم. خدا را شکر در حال حاضر روحیه تیم کاملا تغییر کرده و وضعیت خیلی بهتری داریم.

ستاری در خصوص نتایج مس تا هفته دهم لیگ برتر و حضور این تیم در رتبه سیزدهم عنوان کرد: بعد از چندین سال دوری، مس کرمان اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و نتایجی که تا اینجا به دست آمده، طبیعی است‌. من سال قبل در تیم هوادار بودم که اولین سال حضورش در لیگ برتر بود و این تجربه را دارم. مس کرمان در مقایسه با سایر تیم‌هایی که سال اول خود را در لیگ برتر سپری می‌کنند، روند رو به رشد و خوبی دارد و قطعا با گذشت زمان بهتر هم می‌شود.

او ادامه داد: ما از ابتدای فصل دنبال بازیکن خارجی بودیم و تازه یک بازیکن به ما اضافه شده و قطعا تیم در نیم فصل، سهمیه بازیکنان خارجی خود را تکمیل خواهد کرد و البته بازیکنان دیگری هم اضافه خواهند شد. تیم ما در حال حاضر به بلوغ تاکتیکی و فکری رسیده و بازیکنان و کادرفنی شناخت کاملی از هم پیدا کرده‌اند و قطعا مس در چهار هفته باقی مانده از نیم فصل اول، عملکرد بهتری خواهد داشت و در نیم فصل دوم هم روند تیم بهتر خواهد شد.

مدافع مس درباره جو این تیم و همچنین کار کردن با فرزاد حسین‌خانی عنوان کرد: کار کردن با مربی‌هایی که تازه از دنیای بازیگری خداحافظی کرده‌اند، خیلی شیرین است چون هنوز شور و اشتیاق بالایی در آنها وجود دارد و دوست دارند انگیزه و تجربیات خود را به بازیکنان منتقل کنند. کار کردن با آقای حسین‌خانی تا اینجا تجربه شیرینی برای من بوده و از نظر شرایط تیم هم می‌توانم بگویم مس یکی از باشگاه‌های خوب لیگ ایران است و جو خوب و صمیمی و رفاقت فوق‌العاده‌ای در تیم وجود دارد و این مسئله در ادامه به ما کمک خواهد کرد.

ستاری با ابراز رضایت از انتقالش از هوادار به مس کرمان گفت: مس، انتخاب خوبی برای من بود و از همه جهات راضی هستم؛ هم از حضور در شهر کرمان که مردم میهمان‌نوازی دارد و هم از باشگاه مس، کادرفنی، بازیکنان و جو دوستانه این تیم خوشحال هستم.

وی درباره تقابل با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر بیان کرد: با توجه به بردی که هفته قبل به دست آوردیم، روحیه بچه‌ها برای بازی فردا بسیار بالاست. تیم‌های جوان در دیدار با پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و خدا را شکر تجربه بازیکنان مس کرمان از بازی با استقلال، گل‌گهر و فولاد کمک زیادی به ما خواهد کرد و قطعا عملکرد ما در مسابقه فردا بهتر خواهد شد و مردم شاهد یک بازی خوب از طرف مس کرمان خواهند بود. امیدوارم در پایان بازی، نتیجه هم باب میل ما باشد.

ستاری در پاسخ به این سوال که آیا مس برای کسب سه امتیاز وارد بازی با پرسپولیس خواهد شد گفت: قطعا اینطور نیست که به سه امتیاز فکر نکنیم اما هدف اول ما در بازی فردا، محافظت از دروازه تیم‌مان است تا گلی دریافت نکنیم و در کنار آن قطعا با توجه به تمرینات و کارهای تاکتیکی که انجام داده‌ایم، به فکر گل زدن هم هستیم. به هر حال هدف هر تیمی مقابل تیم‌های پرستاره این است که اول دروازه‌اش باز نشود و سپس گل بزند؛ قطعا فردا هم همینطور خواهد بود.