حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

بازتاب حذف از لیگ قهرمانان: یووه در جهنم (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد. 

به این ترتیب، شاگردان مکس آلگری با از دست دادن سه امتیاز این بازی و شکست در چهار بازی از پنج دیداری که در لیگ قهرمانان داشتند شانس صعود از مرحله گروهی را از دست دادند و حالا این فرصت را دارند که راهی لیگ اروپا شوند. 

عملکرد ضعیف بیانکونری از ابتدای فصل جدید تا به حال در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان باعث شده که انتقادهای بسیاری از آلگری و بازیکنان این تیم مطرح شود و بسیاری از کارشناسان و هواداران به این موضوع واکنش نشان دهند. 

حذف این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان واکنش‌هایی را در مطبوعات این کشور نیز به همراه داشته است. روزنامه کوریره دلو اسپورت تیتر اصلی‌اش را به این اتفاق اختصاص داد و نوشت:« یووه در جهنم. چه کسی پاسخگوی این آسیب‌ها خواهد بود؟» 

یوونتوس پس از 9 سال برای اولین بار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد و این روزنامه چنین اتفاقی را یک کابوس برای آنها خواند. 

روزنامه توتو اسپورت به ابعاد مالی این ماجرا اشاره کرده و نوشت:« حداقل 25 میلیون یورو توسط مربی و بازیکنانی از دست رفت که سالانه 175 میلیون یورو دریافت می‌کنند.»

گاتزتا به درخشش این تیم در دقایق پایانی و تلاش برای بازگشت به این بازی اشاره کرد و نوشت:« خیلی دیر شد.» 

یوونتوس حالا باید تمام تمرکزش را روی رقابت‌های داخلی ایتالیا بگذارد تا بتواند حداقل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست آورد.