مدافع فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است حذف بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان برای همه اعضای این باشگاه یک فاجعه محسوب می شود.

لوکاس: ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان فاجعه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز در سال 2019 و با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از اتلتیکو به بایرن پیوست. او محصول آکادمی اتلتیکو است و 12 سال عضو این باشگاه بود. لوکاس در چهارمین فصل حضورش در بایرن شرایط خوبی را سپری می کند و در آستانه بازی برابر بارسلونا گفت که با هدف پیروزی وارد زمین می شوند. این در حالی است که صعود بایرن به دور بعد قطعی شده است ولی بارسا اگر در این بازی ببازد، نمی تواند به دور بعد صعود کند. بارسا در صورت پیروزی اینتر برابر ویکتوریاپلژن هم حذف خواهد شد.

لوکاس به کادنا کوپه گفت:«شرایط سخت بارسا را درک می کنم. فردا اگر اینتر پیروز شود، صعود بارسا به دور بعد غیرممکن می شود و این یک فاجعه و ضربه سخت برای تمام اعضای این باشگاه است. به شخصه و به دلیل خریدهای خوبی که بارسا در تابستان داشت و پروژه جدید این باشگاه، تصور می کردم به راحتی همراه با ما راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شوند.»

لوکاس در مورد اینکه با چه هدفی وارد میدان خواهند شد، گفت:«بایرن ذهنیتی همیشه برنده دارد. بدون توجه به اینکه بازی چه اهمیتی دارد، برای پیروزی وارد زمین می شویم و هدف ما شکست دادن بارسا در نوکمپ است.»

لوکاس در مورد روبرت لواندوفسکی گفت:«با روبرت در بایرن روزهای خوبی داشتیم و او حالا در بارسا هم درخشیده است. برای او بهترین ها را می خواهم و امیدوارم به غیر از بازی فردا، بتواند همین روند گلزنی را در ادامه فصل حفظ کند.»