همه چیز خیلی خوب شروع شد، اما حالا بایرن مونیخ نیاز به تغییراتی بزرگ دارد.

بایرن مونیخ بالاخره پذیرفت، اینجا مشکل داریم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه ستاره تازه وارد بایرن مونیخ در شش بازی اول پنج بار موفق به گلزنی شد، اما حالا این ستاره 32 میلیونی گرفتار بحران شده است. او در پنج بار متوالی نتوانسته دروازه را باز کند و دیروز یک فرصت مسلم گلزنی را مقابل آگزبورگ را از دست داد. از ابتدا قرار بود این ستاره سنگالی جانشین روبرت لواندوفسکی شود، اما این اتفاق رخ نداده است. برای مقایسه باید بدانیم آخرین ناکامی لواندوفسکی در پنج بازی متوالی در اکتبر 2016 رخ داد و او روز شنبه در جریان پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل الچه دو گل به ثمر رساند.

برای مدتی طولانی، بایرن مونیخ در برابر بحث نیاز به خرید مهاجم جدید مقاومت می کرد و موفقیت بازی های اول نیز حق را به آنها داد. اما با سپری شدن چهار بازی بدون برد، اکنون نیاز به خرید مهاجم به وضوح حس می شود. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی آگزبورگ در پاسخ به سوال نشریه بیلد که آیا احتمال خرید مهاجم شماره 9 در فصل زمستان است یا نه، گفت: "در مورد این موضوع فکر خواهم کرد."

لواندوفسکی در فصل تابستان و پس از شایعات فراوان، با رقم 45 میلیون یورو به اضافه پاداش به بارسلونا رفت. بایرن در حال حاضر فقط ماتیس تل و اریک ماکسیم چوپو موتینگ را به عنوان مهاجم نوک در ترکیب خود دارد و پست تخصصی سادیو مانه، سرژ گنابری، توماس مولر، لروی سانه و جمال موسیالا چیز دیگری است. البته ترکیب بایرن عمق زیادی دارد و به عنوان مثال، جاشوا زیرکزی، مهاجم جوان این تیم در فصل تابستان به بولونیا نقل مکان کرد.

حسن صالح حمیدزیچ اخیرا در این رابطه گفت: "سرمربی باید بازیکنان خواهان حضور در ترکیب را راضی کند. او حالا باید به استفاده از سیستم چرخشی روی بیاورد و من به او گفتم برای من بهتر این است که یک بار دیگر مساوی کنیم تا اینکه بازیکنان ناراضی زیادی داشته باشیم. اینجاست که سرمربی وارد می شود و وظیفه او یافتن ترکیبی مناسب بین بازیکنان خواهد بود."