نایب رئیس باشگاه شباب الاهلی تاکید کرد که این تیم در حال حاضر نامزد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای امارات نیست.

اعتراف جالب یاران احمد نوراللهی در شباب الاهلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، شباب الاهلی در پایان هفته هفتم لیگ حرفه‌ای امارات با ثبت چهار پیروزی، یک تساوی و دو شکست، رتبه پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است اما این نتایج، رضایت هواداران این تیم اماراتی را جلب نکرده است.

ابراهیم عبدالملک نایب رئیس باشگاه شباب الاهلی در‌ گفت‌وگویی با نشریه الخلیج درباره اینکه این تیم مدعی قهرمانی در لیگ خواهد بود گفت: جایگاه شباب الاهلی در این فصل از رقابت‌ها، تا پایان دور رفت بیشتر مشخص خواهد شد و در آن زمان مشخص شود که آیا امکان رقابت برای عنوان قهرمانی وجود دارد یا خیر.

عبدالمالک گفت: هواداران حق دارند که از نتایج شباب الاهلی ناراحت باشند زیرا آنها هوادار یک باشگاه پیروز هستند و به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی عادت دارند اما این اطمینان را می‌دهم که پیروزی مقابل الجزیره در هفته ششم و سپس خورفکان در هفته هفتم، این تیم را به مسیر پیروزی‌ها بازگردانده است. ما وضعیت فعلی تیم و تمرینات آن را به صورت روزانه بررسی می‌کنیم تا تیم در روند خوبی قرار بگیرد.

وی در واکنش به نارضایتی برخی هواداران از لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی این تیم و اسامی مطرح‌ شده برای جانشینی این سرمربی گفت: ما با دقت تمام آنچه درباره مربی منتشر می‌شود، از جمله شایعات، نظرات و ادعاها را دنبال می‌کنیم اما با یک دیدگاه واقع بینانه برخورد می کنیم و نمی‌توانیم تحت تاثیر احساسات قرار بگیریم زیرا تصمیمات ما بر اساس گزارش‌های فنی است. ژاردیم یک مربی جهانی و بزرگ است و هیچ قصدی برای برکناری او وجود ندارد؛ اینکه با توجه به شرایط موجود، به او فرصت کامل ندهیم، یک تصمیم غیرمنطقی برای ما خواهد بود.

او در خصوص شرایط شباب الاهلی توضیح داد: تیم ما یک شرایط غیرطبیعی را پشت سر گذاشته و مشکل مصدومیت یکی پس از دیگری، گریبانگیر بازیکنان می‌شود؛ برای مثال، ایگور ژسوس برزیلی پس از مصدومیت طولانی مدتی که فصل گذشته برای او پیش آمد، بازگشته و امیدواریم مصدومیت این بازیکن برنگردد. از طرفی مجد ناصر دروازه‌بان اصلی تیم و دیگر بازیکنان تاثیرگذار نیز، درگیر مصدومیت هستند.

عبدالملک در مورد انتظاراتی که از شباب الاهلی برای کسب عنوان قهرمانی وجود دارد گفت: رقابت قهرمانی، به شارجه، العین، الجزیره و الوصل محدود می‌شود و در مورد شباب الاهلی نیز حضور در این رقابت، بستگی به نتایجی دارد که در پایان دور رفت لیگ کسب خواهد شد. در حال حاضر نمی‌توانیم درباره سرنوشت این تیم، در رقابت برای کسب عنوان صحبت کنیم.

وی افزود: هواداران چیزی از مشکلاتی که این تیم پشت سر گذاشت، به ویژه تعداد غیرعادی مصدومان که باعث بی‌ثباتی فنی شد، اطلاعی ندارند. مربی نیاز به ثبات در ترکیب دارد و در این شرایط، سطح فنی تیم مشخص می‌شود؛ عادلانه نیست که مربی را در این شرایط مسئول بدانیم. از طرفی باید در نظر بگیریم که لیگ امسال هم بسیار سخت است.

عبدالملک در پایان گفت: الوصل در حال حاضر در شرایط فنی بسیار خوبی قرار دارد و امیدواریم باشگاه‌های بزرگ، به خوبی تیم‌های خود را تقویت کنند تا علاوه بر رقابت برای عنوان قهرمانی، به افزایش قدرت تیم ملی نیز کمک کنند. ما باید در تدوین مقررات مسابقات باشگاهی خود، منافع تیم ملی را هم در نظر بگیریم.