در جریان برگزاری بازی استقلال و هوادار و در آخرین دقایق این بازی یک اتفاق عجیب برای محمد محبی رخ داد.

توپ و تشر قایدی به محبی در دستگردی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که توانست در این بازی تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند و تعداد گل‌هایش با پیراهن استقلال را به عدد ۴ برساند، در این بازی هم مثل بازی قبلی تیمش در آخرین دقایق مسابقه از داور کارت زرد گرفت.

محبی در بازی با آلومینیوم هم پس از اینکه داور سوت پایان را به صدا درآورد به او اعتراض کرد و یک کارت زرد دریافت کرد. محبی اعتقاد داشت داور زمان تلف شده کمی را برای بازی در نظر گرفته و شدیدا به این مسئله اعتراض داشت.

او در بازی با هوادار برای تیمش درخشید و ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کرد و در دقیقه ۸۵ جای خود را به صالح حردانی داد اما چند دقیقه بعد اکرمی به سمت نیمکت استقلال رفت و یک کارت زرد را به محمد محبی نشان داد. پس از بازی خسرو حیدری هم در مصاحبه‌اش گفته بود که خطاب صحبت‌های محبی حین بازی رضا میرزایی بوده اما اکرمی به وینگر بوشهری آبی‌ها کارت زرد نشان داده است.

پیش از این بازی بازیکنان ۳ کارته استقلال مشخص شده بودند و نام محبی در جمع آن‌ها نبود اما ظاهرا یکی از بازیکنان استقلال به او می‌گوید که ۴ کارته شده و دربی را از دست داده است و همین امر موجب عصبانیت بیشتر او می‌شود.پس از سوت پایان هم محبی به سمت داور هجوم می‌آورد اما نیمکت نشینان استقلال او را منصرف می‌کنند و ساپینتو هم سعی می‌کند او را آرام کند تا بازیکنش کارت زرد دوم را دریافت نکند.

با اصرار محبی به صحبت با داور که در  سمت مقابل ایستاده، او تحت محاصره کاپیتان‌های تیمش قرار می‌گیرد. ابتدا همشهری او یعنی قایدی که سابقه رفاقت طولانی با یکدیگر دارند، به او تشر تندی می‌زند و می‌گوید که او باید  سکوت کند و مگر اعتراضش چه فایده‌ای دارد؟ محبی روی نیمکت می‌نشیند و این بار روزبه چشمی و عارف غلامی هم به سمت محبی می‌روند و روزبه همه تلاشش را می‌کند تا محبی را آرام کند و او را راهی رختکن کند. محبی که کماکان تصور می‌کند دربی را از دست داده با صحبت‌های غلامی خیالش راحت می‌شود. غلامی به او می‌گوید که این سومین کارت زرد او بوده و مشکلی برای حضور در دربی ندارد.

البته وینگر خلاق آبی‌ها که نقش موثری در پیروزی‌های تیمش در این فصل داشته در ۱۸۰ دقیقه اخیر دو کارت زرد بی‌مورد گرفته است. کارت‌هایی که اگر خوش شانس نبود می‌توانست تجربه حضور در اولین دربی را از او بگیرد.

جالب اینجا است که محبی ذاتا یک بازیکن آرام و بی‌حاشیه است و دیدن این ورژن عصبانی از او کمی بعید و شگفت انگیز به نظر می‌آمد.