معاون اجرایی باشگاه نساجی می‌گوید چطور ممکن است که باشگاه استقلال پیش از اعلام مکان میزبانی،در کرمان هتل رزرو کند؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری دیدار استقلال و نساجی در سوپرجام فصل گذشته فوتبال در ورزشگاه کرمان اعتراض هردوطرف این بازی را در پی داشته است. در چنین شرایطی مسئولان نساجی معتقد هستند که عدالت درباره دو تیم رعایت نشده و استقلالی‌ها قبل از اعلام کرمان به عنوان میزبان خبر داشتند بازی در این شهر برگزار می‌شود و اقدام به تهیه هتل کرده‌اند.

مجتبی ابراهیمی ، معاون اجرایی باشگاه نساجی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد:‌امیدواریم که مهم ترین بازی سال به بهترین شکل برگزار شود اما همانطور که قبلاً گفتیم متوجه این همه پافشاری برای انتخاب کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام نمی شوم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چطور ممکن است که باشگاه استقلال قبل از اینکه مکان میزبانی سوپرجام اعلام شود در کرمان هتل رزرو کند؟

ابراهیمی در رابطه با مشکلات ایجاده شده برای باشگاه نساجی در بحث پیدا کردن هتل مناسب برای تیم تاکید کرد: مدیران باشگاه استقلال در شرایطی هتل رزرو کردند که وقتی ما بلافاصله پس از اعلام مکان بازی با مدیران هتل تماس گرفتیم گفتند باشگاه استقلال از قبل هتل را رزرو کردند و هر کجا که ما تماس گرفتیم گفتند به دلیل برگزاری فستیوال‌ گردشگری در استان کرمان همه هتل ها از قبل رزرو شده است و این موضوع برای ما مهم است که چرا وقتی شرایط در یک شهر مهیا نیست ما اصرار به برگزاری بازی مهمی مثل سوپرجام فوتبال ایران در آنجا داریم؟

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران درباره چمن ورزشگاه کرمان نیز اعلام کرد: باشگاه نساجی همانطور که از ابتدا اعلام کرده بود مطیع قانون و سیاست های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد بود اما وقتی خود آقای ساپینتو سرمربی محترم تیم استقلال در مصاحبه ای اعلام می کند که چمن ورزشگاه کرمان وضعیت مناسبی ندارد چرا باید در این ورزشگاه بازی برگزار شود و واقعا چه کسانی اصرار بر برگزاری این بازی در کرمان دارند؟

مجتبی ابراهیمی معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار بود بازی با این شرایط در کرمان برگزار شود همان سیرجان با امکانات فوق العاده آن بهترین مکان برای برگزاری بازی بود اما حالا چاره جز برگزاری بازی نداریم ولی تمام مشکل ما این است که برخی آقایان تمایز هایی بین استقلال و نساجی ایجاد می کنند که در شأن هیچکدام از دو تیم نیست.