رامین رضائیان و امید نورافکن با شرایط باثباتی پس از پشت سر گذاشتن مشکلات قبلی به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.

نمایش آمادگی دو ملی‌پوش سپاهان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این دو بازیکن به دلیل صادر نشدن ویزا و در ادامه جا ماندن از اردوی اتریش، شرایط روحی سختی را تجربه کردند ولی با عملکردی که در پیراهن سپاهان طی هفته‌های اخیر و به ویژه 5 بازی برگزار شده پس از فیفادی شهریور ماه نشان دادند، نگاه ویژه کارلوس کی‌روش را همچنان به خودشان معطوف کرده‌اند.

البته نورافکن، پس از نیمکت نشینی در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان تا پایان هفته ششم که به تعطیلات فیفادی انتهای شهریور ماه منتهی شد، شرایط خوبی نداشت ولی از دیدار هفته هفتم به ترکیب بازگشت و این بازگشت را با گلزنی مقابل هوادار در جریان پیروزی 2 بر 1 جشن گرفت تا در ادامه حضورش در ترکیب ثابت تضمین شود.

از سوی دیگر، رامین رضائیان، پس از پیوستن به سپاهان شرایط خوبی را پشت سر گذاشته و با پاس‌های کلیدی خود یکی از مهره‌های انکارناپذیر لیگ و باشگاه سپاهان به شمار می‌رود.

این دو بازیکن، در آخرین مصاف سپاهان که در رفسنجان مقابل شاگردان محمد ربیعی هم برگزار شد به طور کامل بازی کردند و سپس با آمادگی خوبی به اردوی تیم ملی اضافه شدند و امیدواری زیادی برای قرار گرفتن نامشان در میان فهرست منتخب 26 نفره سرمربی پرتغالی برای جام جهانی قطر 2022 دارند.