سرمربی استقلال به احتمال فراوان فردا را به بازیکنان ملی‌پوش خود استراحت خواهد داد.

برنامه ساپینتو برای ملی‌پوشان استقلال چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه از پیش تعیین شده بازیکنان شاغل در اردوی تیم ملی فوتبال تا ظهر فردا(پنجشنبه) به تهران خواهند رسید. با توجه به اینکه تمرینات استقلال به خاطر تاریک نشدن هوا در ساعت های اولیه عصر برگزار می‌شود، 3 ملی‌پوش این تیم عملا نمی‌توانند در تمرین حضور پیدا کنند.

بر این اساس احتمالا ساپینتو مجبور شود با توجه به خستگی سفر و جلوگیری از آسیب دیدگی در تمرین فردا به سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی 3 بازیکن ملی‌پوش خود استراحت بدهد.

از آنجایی که کاروان استقلال استقلال روز جمعه برای مسابقه با گل‌گهر عازم سیرجان خواهد شد، بازیکنان ملی‌پوش زمان زیادی برای تمرین با آبی پوشان نخواهند داشت و فقط در تمرین جمعه که سبک‌تر است می‌توانند حضور یابند.

در این شرایط احتمال دارد ساپینتو در مصاف با گل‌گهر نیز با توجه به غیبت ملی‌پوشان در تمرینات روزهای گذشته از آنها استفاده نکند. البته این مساله درباره سیدحسین حسینی متفاوت است. او در پست دروازه بازی می‌کند و با وجود حضور در ترکیب تیم ملی و بازی کردن جلوی سنگال به احتمال فراوان روز شنبه نیز در ترکیب استقلال مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی به میدان خواهد رفت.

وضعیت اما شاید برای جلالی و حردانی فرق کند و شاهد استراحت دادن ساپینتو به این دو ستاره در مصاف آینده استقلال باشیم.