مربی خیرونا، حتی به کسب نتیجه مساوی برابر رئال هم قانع نیست و هدفش پیروزی برابر کهکشانی ها در ورزشگاه برنابئو است.

مساوی هم نه، می‌خواهیم در برنابئو رئال را ببریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از یازده بازی خیرونا تنها 9 امتیاز دارد و در رده نوزدهم لالیگا قرار گرفته است ولی مربی این تیم خبر از اعتماد به نفس بالای تیمش برای کسب پیروزی در برنابئو برابر رئال مادرید داد. دیداری که امروز ساعت 18:45 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

میچل سانچس، مربی خیرونا، در نشست خبری خود و در مورد بازی برابر رئال گفت:«باید 100درصد توان‌مان را در زمین بگذاریم تا بتوانیم نتیجه‌ای مثبت بگیریم. ذهنیت تیم من برنده است و امروز برابر رئال مادرید هم این ذهنیت تغییر نخواهد کرد. باید رئال را خوب پرس کنیم و اجازه ندهیم توپ را خوب به گردش در بیاورند. می دانم کار ساده ای نیست چون سطح کیفی بازیکنان رئال بسیار بالاتر است. آنها هافبک‌هایی مثل تونی کروس و لوکا مودریچ را دارند که توپ‌گیری از آنها بسیار دشوار است.»

میچل ادامه داد:«بازپس‌گیری توپ از رئال دشوار است. رئال بیش از هر تیمی در لالیگا توپ را در اختیار داشته و در سطحی بسیار بالا بازی می کند. این ما را مجاب می کند تا بیشتر از همیشه در زمین بدویم. شاید فکر کنید ما به تساوی هم راضی هستیم ولی هرگز این‌طور نیست. من تیمم را برای پیروزی در برنابئو تمرین داده‌ام و می خواهیم کاری را انجام دهیم که در فصل جاری هیچ تیمی انجام نداده است. اطمینان دارم که بازیکنانم بهترین نمایش خود را ارائه خواهند داد. کسب نتیجه خوب برابر رئال کمک خواهد کرد تا در بازی های بعدی با اطمینان و اعتماد به نفس بالاتری کار کنیم. ما هرچه زودتر باید از ته جدول فاصله بگیرم.»