مدیرعامل نساجی نسبت به تصمیمات سازمان لیگ در خصوص برگزاری سوپر جام انتقاد کرد.

فقط در ایران و بورکینافاسو این اتفاقات رخ می‌دهد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” ایزد سیف‌الله‌پور، درباره مشکلات باشگاه نساجی بابت میزبانی کرمان از دیدار سوپرجام، گفت: فکر می‌کنم فقط در ایران و بورکینافاسو این همه اتفاقات حول محور فوتبال می‌افتد و این همه تغییرات داریم. در همه کشورهایی که فوتبال دارند، سوپرجام در ابتدای فصل بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار می‌شود. پیش از شروع فصل اعلام کردند سوپرجام یک هفته قبل از مسابقات برگزار می‌شود اما ناگهان گفتند در نیم فصل انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: ناگهان مسابقات را ۴۵ روز تعطیل کردند و گفتند سوپرجام قبل از جام جهانی برگزار می‌شود. ابتدا نام یک شهر را آوردند و سپس گفتند نساجی و استقلال اعتراض کردند و به همین دلیل محل بازی تغییر کرد. سال گذشته سوپرجام در یک ورزشگاه خوب و استاندارد بین فولاد و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شد. هیچ اتفاقی هم نیفتاد و همه چیز خوب و مرتب بود اما ناگهان گفتند محل بازی باید از سیرجان عوض شود و این مسابقه در کرمان برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی با انتقاد از شرایط موجود گفت: برای فوتبال ما این اتفاقات و این همه تغییرات خوشایند نیست. اکنون کرمان را اعلام کرده‌اند اما شرایط برگزاری بازی باید به شکلی باشد که همه امکانات اعم از هتل و زمین تمرین به صورت مساوی در اختیار دو تیم قرار بگیرد. وقتی شهر کرمان را انتخاب کرده‌اند باید بگویند این دو هتل پنج ستاره در اختیار دو تیم است که تا ورزشگاه فلان مقدار فاصله دارد اما می‌بینیم درمورد هتل تیم‌ها هیچ‌کس پاسخگو نیست و این دردآور است.

سیف‌الله‌پور انتقاد خود را این‌گونه ادامه داد: در شان نساجی نیست که درباره هتل صحبت کند. همیشه هنگام بازی‌های خود بهترین هتل را گرفته‌ایم، بهترین امکانات را در اختیار تیم قرار می‌دهیم و پروازهای ما توسط شرکت هواپیمایی وارش چارتر انجام می‌شود اما زیبنده نیست که فقط بخواهیم سوپرجام را برگزار کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا با این تفاسیر برای برگزاری بازی به کرمان می‌روند، گفت: اصلا بحث ما هتل و این حرف‌ها نیست اما می‌گوییم وقتی قرار است یک مسابقه برگزار شود و استانی را میزبان می‌کنید، باید دست‌کم دو هتل یکسان پنج ستاره، چهار ستاره یا حتی دو ستاره برای هر دو تیم انتخاب کنید اما نباید بگویید بازی در این شهر برگزار می‌شود و خودتان بگردید هتل پیدا کنید. این موضوع وظیفه باشگاه نیست.

مدیرعامل نساجی در پایان گفت: زمانی در لیگ بازی می‌کنیم و هفته‌ها مشخص است. بچه‌های پشتیبانی و سرپرستی، هتل و امکانات را فراهم می‌کنند اما وقتی خودتان میزبان یک بازی را انتخاب می‌کنید، کلیه هزینه‌ها بر عهده هر دو باشگاه است و هیچ‌گونه تخفیف یا مبالغی که دال بر این باشد که می‌خواهید به دو تیم امکاناتی بدهید، رعایت نشده است. بازهم ما این موضوع را می‌پذیریم اما اعتقاد داریم امکانات باید به مساوی در اختیار دو تیم باشد. امیدوارم مسابقه خوبی برگزار شود تا هواداران خوشحال باشند.