کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله یونایتد، این بار پاسخ انتقادات گری نویل را پیش چشمش داد.

باز هم انتقام خشن رونالدو: چشم تو چشم! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پیش از دیدار امشب منچستریونایتد مقابل وستهم، گری نویل، هم تیمی سابق اش و منتقد اصلی این روزهای خود را اصلا تحویل نگرفت و بدون توجه به او وارد میدان شد. ستاره 37 ساله و پرتغالی اخیرا و پس از اینکه در بازی مقابل تاتنهام از ماندن در زمین خودداری کرده و راهی رختکن شد، مورد انتقاد همبازی قدیمی خود قرار گرفت.

گری نویل در آن مقطع گفت: "ما رونالدو را می شناسیم و دوستش داریم، اما انگار او نمی تواند بپذیرد که همه کاره تیم نباشد. او باید از یونایتد برود، همین. امیدوارم هفته آینده این اتفاق رخ دهد و رونالدو می تواند به باشگاه بگوید خیلی از شما متشکرم و یک باشگاه جدید پیدا کند، زیرا من دوست دارم رونالدو را تا 42 سالگی و تا رسیدن به مرز هزار گل ببینم.

اما امروز و پیش از دیدار با وستهم بود که کریستیانو رونالدو برای گرم کردن وارد میدان شده و با کارشناسان در کنار زمین روبرو شد. ستاره پرتغالی ابتدا با لوییس ساها، دیگر همبازی سابق و البته حامی همیشگی اش در اولدترافورد خوش و بش گرمی داشته و او را بغل کرد.

در ادامه نوبت به ادای احترام به جیمی ردنپ ستاره سابق لیورپول و تاتنهام بود و رونالدو با او نیز گرم گرفت. اما آخرین نفر گری نویل بود که کریستیانو رونالدو حتی به او نگاه هم نکرده و خیلی سریع رد شد تا نشان دهد اصلا مصاحبه تند کاپیتان سابق منچستریونایتد را فراموش نکرده است. گری نویل نیز که انتظار این برخورد را نداشت، به وضوح ناراحتی را در چهره خود نشان داد و البته بعد از رفتن رونالدو سعی کرد با خندیدن، خودش را خونسرد جلوه دهد.

البته این اولین بار نیست که کریستیانو رونالدو پاسخ انتقادات کارشناسان تلویزیونی را اینگونه می دهد. چندی قبل نیز مشابه این اتفاق در مورد جیمی کرگر رخ داد و در شرایطی که مدافع سابق لیورپول رونالدو را مورد انتقاد قرار داده بود، با همین واکنش ستاره پرتغالی روبرو شد.