گلر صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف ادعای اعضای پیکان، در جدال با این تیم اقدامی برای اتلاف وقت نداشته است.

گلر نفت آبادان: منظور مجتبی حسینی من نبودم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، بازی صنعت‌نفت آبادان و پیکان با تساوی به پایان رسید اما هر 2 تیم ناراضی بودند. صنعت‌نفت از اینکه نتوانست در خانه به پیروزی برسد ناراحت بود و پیکان هم از اتفاقات بازی. یکی از اتفاقات، افتادن‌های احسان مرادیان دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان روی زمین بود که پیکانی‌ها نسبت به آن انتقاد داشتند. مرادیان در مورد این بازی و اتفاقات آن صحبت می‌کند.

 چرا صنعت‌نفت آبادان این فصل شرایط خوبی ندارد؟

فوتبال است دیگر و گاهی روی بدش را نشان می‌دهد. این بار هم این شرایط برای ما به وجود آمده اما کل مجموعه در تلاش هستیم تا از این وضعیت خارج شویم. این تلاش شبانه‌روزی ادامه دارد و مسئولان باشگاه بیشتر از بازیکنان زحمت می‌کشند. البته ما بازیکنان هم در فکر هستیم نقاط ضعف را برطرف کنیم تا از این وضعیت خارج شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

 بازی با پیکان هم نتوانستید ببرید تا همچنان با هدایت آقای کریمی بدون برد بمانید...

بازی قبل هم همان‌طور که قبلاً گفتم واقعاً فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. ما در چند بازی در دقیقه 90 به بعد گل می‌خوریم که عجیب است. در بازی با تراکتور، سپاهان، مس کرمان و بازی با پیکان این شرایط وجود داشت. من تیمی را سراغ ندارم که این همه بازی در چنین دقایقی گل بخورد. یعنی اگر داور 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کند، ما در دقیقه 94 گل می‌خوریم که عجیب است. فعلاً شانس از ما برگشته است اما بالاخره روزهای خوش هم می‌آید. درست است که اولش بد بوده اما قطعاً آخرش خوب خواهد بود.

 یعنی امیدوار هستی که آخر فصل صنعت‌نفت آبادان شرایط خوبی داشته باشد؟

بله، خیلی امیدوارم. بعد از هر سختی، آسانی است. ما باید تلاش کنیم و این نتایج را جبران کنیم. تعطیلات فرصت خوبی است که وقت بگذاریم و مشکلات را حل کنیم تا با قدرت در ادامه مسابقات ظاهر شویم.

در بازی با پیکان یکسری حواشی به وجود آمد که ظاهراً بیشتر متعلق به شما بود. مثلاً مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از بازی در برنامه تلویزیونی، نسبت به یکی از بازیکنان صنعت‌نفت آبادان انتقاد داشت که با حرف‌هایش مدام داور را تحت تأثیر قرار می‌داد که ظاهراً منظورش با شما بود...

نه، فکر نمی‌کنم. پست من دروازه‌بانی است و هیچ‌گونه صحبتی نشد، نه با داور و نه با هیچ‌کس دیگر. من هم متوجه چنین صحبتی نشدم و فکر نمی‌کنم منظورشان با من بوده باشد.

 یکی از انتقادها هم این بود که شما مدام روی زمین می‌افتادی...

من فکر نکنم بیشتر از 2 بار افتادم. هر 2 بار هم برخورد داشتم و از عمد نبود. اگر قرار بر وقت‌کشی بود ما دقیقه 40 گل زدیم که می‌توانستم خیلی بیشتر از این خودم را روی زمین بیندازم و این کار را از نیمه اول و بعد از گل انجام می‌دادم اما چنین چیزی نبود و هر بار که افتادم لازم بود دکتر بیاید.

 درست است که آقای حسینی خطاب به شما گفت با این عملکرد، این همه پیغام و پسغام فرستادی به پیکان بیایی!

آقای حسینی چیزی در این مورد نگفته و اگر بحثی بوده با نیمکت ما داشتند. روی همین هم از طرف ناظر اخراج شد. در مورد من صحبتی نبود.

 هم‌تیمی‌هایت هم در این مورد چیزی به شما نگفتند؟

نه، صحبتی نشد.

 اول فصل از پیکان پیشنهاد داشتی؟

چند تا پیشنهاد داشتم اما اینکه کسی حرفی بزند، نبوده. آقای حسینی به خاطر بحثی که با نیمکت ما داشتند اخراج شده و صحبتی در مورد من نبوده.

 کار کردن با فیروز کریمی چطور است؟ فکر می‌کنید صنعت‌نفت آبادان با این سرمربی می‌تواند از این وضعیت نجات پیدا کند؟

آقای کریمی نیازی به تعریف و تمجید من ندارند و باتجربه‌ترین سرمربی لیگ است. سوابق ایشان مشخص و مربی خوبی است. اگر تیمی بخواهد موفق باشد یک نفری نمی‌توان این کار را انجام داد. همه تیم از مدیرعامل تا هواداران گرفته باید تلاش کنیم از این وضعیت خارج شویم که بدون شک این اتفاق خواهد افتاد.

نبود هواداران چقدر در این وضعیت صنعت‌نفت آبادان تأثیرگذار بود؟

قطعاً تأثیرگذار بود. کلاً جذابیت لیگ از بین رفته. ما در این فصل فقط در یک بازی از حضور تماشاگران بهره بردیم که نگذاشتند ورزشگاه هم پر شود. در کل جو خیلی خوبی بود. همه آبادان و جو ورزشگاه را می‌شناسند و می‌دانند بازی با حضور هواداران برای حریفان صنعت‌نفت سخت است که امیدوارم مشکلات حل شود و از این به بعد هواداران به ورزشگاه بیایند و به تیم کمک کنند.

 به هواداران‌تان قول می‌دهید پایان خوشی برای صنعت‌نفت آبادان رقم بزنید؟

نباید قول داد. باید تلاش کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم تا به نیمه‌های بالای جدول نزدیک شویم. فاصله تیم‌ها نزدیک است که این مسأله دور از دسترس نیست. ما تا الان هم تلاش کردیم اما یکسری اتفاقات افتاد که گریبان تیم را گرفت.

از این به بعد باید بیشتر تلاش کنیم تا صنعت‌نفت را به روزهای خوبش برگردانیم.