مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، فاش کرد که به دلیل ابتلا به سرطان پوست تاکنون سه بار جراحی شده است.

مانوئل نویر فاش کرد: خبر تلخ ابتلا به سرطان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در بسیاری مواقع فوتبال در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد، مخصوصاً زمانی که سلامتی و زندگی فوتبالیست در خطر است. مانوئل نویر همچنان در بالاترین سطح فوتبال بازی می کند و علی رغم مصدومیت شانه و غیبت در 6 بازی اخیر بایرن، احتمالا در جام جهانی 2022 حاضر خواهد بود. او در معرفی برند جدید محصولات بهداشتی محافظ پوست خود که با همکاری تنیسور، آنجلیک کربر راه اندازی کرده، فاش کرد که به سرطان پوست مبتلا بوده است. طبق ادعای بیلد، جراحی های صورت گرفته روی نویر مانع از ادامه فوتبالش نشدند و خوشبختانه پس از مدتی او به بهبودی کامل رسید.

نویر در این رابطه و در صفحه اینستاگرامش نوشت:«هر دوی ما در مورد بیماری های پوستی تاریخچه شخصی داریم. برای آنجلیک، هیپرپیگمانتاسیون(مشکل خاص پوستی است که در نتیجه آن، پوست فرد در نواحی خاصی تیره می شود) و در مورد من سرطان پوست صورت، که به خاطر آن سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته ام. ما نمی‌توانیم در مورد محافظت پوست مان در برابر آفتاب بی‌تفاوت باشیم. من نه تنها تمام روز را در فضای باز تمرین می‌کنم، بلکه دوست دارم زمانی که وقت دارم در طبیعت باشم.»

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، اخیراً در خصوص وضعیت دروازه‌بان 36 ساله‌اش گفته بود:«ما روی بازگشت نویر به بازی با هرتابرلین کار می‌کنیم. کتف، مفصلی پیچیده است که نیاز به استراحت دارد. کاملاً معتقدم که نویر در جام جهانی بازی خواهد کرد و برای تحقق این امر هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد».

تیم ملی فوتبال آلمان در گروه E مسابقات جام جهانی 2022 قطر با تیم‌های اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا همگروه است.