با وجود اینکه عده زیادی از هواداران بارسلونا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان از باشگاه شان عصبانی هستند ولی تقاضا برای خرید پیراهن‌های رسمی بلوگرانا روندی افزایشی دارد.

با وجود حذف زودهنگام: سیل تقاضا برای پیراهن بارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در میانه موج انتقادهای هواداران از بارسلونا و عصبانیت آنها بعد از حذف شدن بلوگرانا از لیگ قهرمانان اروپا از شهر بارسلون خبر می‌رسد که بر خلاف انتظار، فروشگاه‌های رسمی بارسا با کمبود شدید پیراهن‌های این تیم مواجه هستند چرا که درخواست برای خرید پیراهن‌ها بسیار بالا است.

روزنامه موندو دپورتیوو، چاپ کاتالونیا، با اعلام این خبر می‌گوید علاوه بر هوادارانی که نمی‌توانند پیراهن تیم‌شان را خریداری کنند باشگاه هم از این شرایط ناراضی است چرا که فروش پیراهن یکی از منابع درآمدی مهم باشگاه به حساب می‌آید.

بیشترین پیراهن درخواستی در فروشگاه‌های بارسا پیراهن با شماره روبرت لواندفوسکی است. در روز بازی بارسلونا و بایرن مونیخ در هفته آخر لیگ قهرمانان پنجاه پیراهن لواندوفسکی به صورت اضطراری برای فروشگاه‌ها تامین شد ولی ظرف کمتر از 10 دقیقه به فروش رفت.

این گزارش می‌گوید این کمبود پیراهن‌های بارسا دو دلیل دارد. دلیل اول این است که قرارداد اسپانسری جدید باشگاه با اسپاتیفای در ماه آوریل اعلام رسمی شد که دیرهنگام بود. پیش از این تاریخ پیراهنهای تولید شده توسط نایک با آرم تبلیغاتی راکوتن تولید شده بود که دیگر کسی خواهان خریدشان نبود و نایک باید پیراهن‌های جدیدی با لوگوی اسپاتیفای تولید می‌کرد.

دلیل دوم اما بازگشت توریست‌ها به شهر بارسلون بعد از به پایان رسیدن اپیدمی کرونا است. موندو دپورتیوو می‌گوید مدیران فروشگاه‌های بارسا نتوانسته‌اند این شرایط را به درستی پیش‌بینی کنند و در نتیجه حالا با کمبود عرضه و تقاضای به مراتب بیشتر از انتظارشان مواجه هستند.