یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، در پاسخ به سوالی در مورد سقوط بارسا به لیگ اروپا گفت که آبی و اناری ها می توانند بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشند.

ناگلزمان: مطمئنم بارسا می‌تواند قهرمان لیگ اروپا شود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر بایرن مونیخ با سه گل شکست خورد. حذف بارسا از لیگ قهرمانان قبل از شروع این بازی و با پیروزی اینتر برابر ویکتوریا پلژن مسجل شده بود و بازیکنان بارسا با روحیه ای پایین برابر بایرن قرار گرفتند. این برای دومین سال متوالی است که بارسا در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناکام می ماند و راهی لیگ اروپا می شود.

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در مورد اینکه بارسا چه چیزی برای رقابت در لیگ قهرمانان کم دارد، گفت:«این سوال را باید از همکارم ژاوی بپرسید و من جوابی برایش ندارم.»

ناگلزمان در مورد اینکه ژاوی ناداوری و بدشانسی را دلیل حذف بارسا می داند، گفت:«شاید در بازی رفت بارسا در نیمه اول کمی بدشانس بود ولی در هر صورت ما آن بازی را با دو گل بردیم و دیگر صحبت در موردش فایده ای ندارد. معتقدم بارسا تیم خوب و آینده‌داری است و همین حالا هم بازیکنان بزرگی دارد. مطمئنم که در لیگ اروپا بهترین عملکرد را خواهند داشت و می توانند قهرمان شوند.»

مربی بایرن در مورد روحیه پایین بازیکنان بارسلونا گفت:«ما مثل همیشه بازی کردیم در حالی که نتیجه تاثیری روی صعودمان نداشت. بازیکنان بارسا را بی انگیزه ندیدم هرچند واضح است که نتیجه بازی اینتر روی آنها تاثیر منفی گذاشته بود.»

بایرن در دور بعد لیگ قهرمانان:«امیدوارم قرعه خوبی نصیب‌مان شود و بتوانیم تا مراحل پایانی پیشروی کنیم.»